Hejsan hejsan på er alla^^

Hellu:P

Nu sitter jag här 00:12 på kvällen/natten... kan inte sova:/  Jag är trött hela tiden men det går verkligen inte att sova, det är skapligt irriterande.... men nu så var iaf min sötnos Sandra inne på msn så man kunde snacka lite medhenne:D nu blev jag glad:D<333


Måste bara säga att jag saknar Johanna, hon har fått barn och sen dess har vi inte träffats någe:( <33 Jag saknar verkligen dig massor Johanna, men nu har vi iaf sagt att vi ska ta och ses nån dag när hon har tid:D och det hoppas jag blir SNART<333


För övrigt har min dag verkligen vart SÄMST!!! började med att man skulle upp klockan 06:00 JOBBIGT... men sen hade jag iaf kravlat mig upp ur sängen och när jag hade kommit upp skulle älsklingen åka till jobbet så det blev en puss sen hejdå,, då blev det tråkigt uppe:( Men men sen såskulle jag till skolan men allt blev cp så kom aldrig iväg! sen så har det hänt massor i skolan och grejer så funderar på att hoppa av skolan eller någe får se hur det blir:/  vet verkligen inte hur jag ska göra?!:(

Men när jag kommit in till stan så gick jag till mormor och morfar och försökte sova ett tag men det gick inge vidare, så jag gick upp till min syster. JAg som tänkte att det skulle bli kul att träffa syster för jag tycker det var ett tag sen... men nejdå hon började gapa och skrika en massa och så var hon verkligen skit elak och arg... fattar inte varför hon blev så jävla arg:S gjorde lixom inget fel,,, jag började lixom med att säga hej sen tyckte jag hon var fin i håret så jag sa det sen efter det blev hon skit arg! jag blev grinig på henne för att hon typ dampa sönder så jag drog därifrån.

Jag började gå ner mot mormor och morfar och så ringde jag mamma på vägen, blev ett lite (jobbigt) samtal om skolan och grejer... sen så när jag kommit fram till mormor och morfar, så sa jag till dom att jag funderar på att hoppa av skolan då började mofar också dampa som fan,,, jag typ bröt ihop och började grina för jag orkade inte med att alla skulle skälla på mig mer:O:/  Så mormor sa till morfar att sluta sen så satt jag och snacka med mormor ett tag<3

Sen så käka vi lunch och så var det bara att sätta sig i bilen för att hänga med mormor och morfar ut när dom skulle hämta min lille sötis hund Walther<3 när vi kom hem till mig så blev jag glad iaf, Walther gör mig ALLTID glad<33 Sen så åkte vi in till stan igen och då fick vi med oss Emil in också för han skulle till skolan ett tag!

Efter att ha lämnat Emil i skolan så åkte vi hem till mormor och morfar.. jag busade lite med Walther, sen så kom mamma:) vi satt där ett tag bara sen så drog vi hem och käkade lite!

Jocke kom och hämtade mig efter att jag och mamma hade käkat och så åkte vi hem:)<33

Nu sitter jag här och kollar när min söta älskling sover<3 han är verkligen föööör söt<3

Jag kan inte somna så detär färför jag skriver en massa som hänt:P

Men men nu ska jag iaf försöka sova igen, så nu kryper jag ner till älsklingen :D

Sov gott alla!

puss och kram på mina små hjärte gull <3<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0