Hejsan hejsan på er alla ^^

Hej hej:D



Idag har jag vart på stan med min söta kusin Linn:) (linnhademalm heter hon här på bloggen)
Det har avrt trevligt tycker jag :D vi gick runt och snackade och kollade lite på julklappar:P Jag har en mkt underbar kusin måste jag säga:D Vi sprang för det mesta bara runt och kollade kläder och sen käka vi lite på pastahuset:P Efter det gick vi till EGO och Linn köpte en jätte fin klänning:) Hon passade verkligen i den, Den var lite dyr tycker hon men jag tycker den var värd pengarna:D Hon bar verkligen upp den:)
Det var verkligen mysigt att vara på stan för dom har satt upp alla julbelysningar och så har dom julpynt i nästan alla affärer:D JAG ÄLSKAR DET!!:D<3

Jag kom äntligen till skott att pröva en ny BH idag också:P Hittade en jätte bra BH den var inte speciellt snygg men den satt bra och va skön, det spelar ju inte heller så stor roll om den är snygg eller inte heller eftersom det inte blir många som får se den ;) hahaha xD

Jag hittade en julklapp till lilla Tuva idag också:) Köpte lite pärlor till henne;)

Hoppas hon blir glad att få dom sen :P



När jag kom hem så blev det att kolla lite på TV sen så gick jag ner hit för att skriva det här inlägget och kolla runt lite:)
 
Men nu orkar jag inte skriva mer:P ska kolla klart sen ska jag gå upp till min älskade Joakim<333


Puss och kram på er små hjärtegull<3:)

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linn

tack själv gumman <33

2008-11-16 @ 22:51:33
URL: http://linnhademalm.blogg.se/
Postat av: Hanna

gulligt att du sjaffat dej en blogg :)

2008-11-17 @ 18:30:20
URL: http://fronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0