Hejsan hejsan på er alla^^

Hejsan:D

har typ inget att skriva xD

har bara tråkigt just nu för jag sitter och väntar på att min sega morsa ska fixa sig sen ska Jocke och jag skjutsa henne till pelle och åsa:) 

Men igår var jag på öppet hus på rekarne och kollade på min söta älskling som stod och pratade om deras företag:P han hade skjorta på sig han var sååå fin:D jag var där med min bästaste kusin Linn<33 Det var trevligt att få umgås lite med henne:D jag blir alltid så glad när jag får umgås med henne:P<3  Efter ett tag när vi gått omkring där så åkte vi hem till henne och satt där och snackade lite:) Sen så kom min söta älskling och hämtade mig sen så drog vi hem till mig och skulle lägga oss och sova:P men vi kunde inte somna så vi satte på lite vänner och låg där och hade lite myspys<33 Min älskling är verkligen världens sötaste älskling<333 

Sen imorse så väckte mamma mig, och va skit sur, och hon väckte mig så sent att jag inte hann åka med henne in till skolan så jag kom inte till skolan, för älsk hade ingen bensin i bilen:/ <3  Så det blev att ligga hemma och sova ist.

Så älsklingen och jag gick och la oss igen eftersom jag inte hann med mamma. sen klockan typ 9 så ringde Emil och väckte oss! så lat att han inte orkar gå ner en trappa och väcka oss:S aja skit samma:P Men varken jag eller Jocke ville gå upp xD men sen ringde Emil igen för Jocke skulle skjutsa Emil in till stan för han skulle hämta nya RockBand xD och då hade han fått bensin till bilen iaf:)

Sen så skjutsa Jocke mig till hans syster Sara för att jag skulle leka lite med henne små sötnos Tuva och Nellie och så snacka jag lite med Sara också det är alltid trevligt:D Älskar verkligen hela Jockes familj<333 Dom är såååå söta:D<33

MEn nu ska jag inte skriva mer iaf:P ska nog åka hem till Jocke ett tag sen hitta på någe:)

Men skriver nån annan dag:P

ta hand om er alla sötnosar:D

Puss och kram på mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0