Hejsan hejsan på er alla ^^

Igår hjälpte jag min syster att fixa hennes nya akvarium, det var verkligen extremt jobbigt... men kul:D
Först gick vi över till hennes kompis Anna och skulle tömma ett 450 liters akvarium.. Det var verkligen jobbigt xD för jag var tvungen att fånga alla miljontals fiskar och dom ville inte riktigt simma in i håven om vi säger så:P
Det tog ungefär 3 timmar att bara få ut allt ur Anna och Challes lägenhet, sen skulle vi köra över allt till Mimmie och Jimmis lägenhet och det tog ju sin lilla tid att få in akvariumet i morsans bil!

När vi äntligen fått upp allt i lägenheten så vare bara att börja!  Först skulle vi käka lite mat eftersom vi båda höll på att svimma, men efter det så skulle vi tvätta stenarna,,, och det fick jag göra för Mimmie ville inte förstöra sina naglar:O Mina händer var helt röda och sönderskrapade efter det,,, plus att dom svullnade upp:( Sen vare bara att ösa i vatten i akvariumet.
ungefär 45 hinkar blev det väll, så lite ont i ryggen hade jag efter att ha sprungit fram och tillbaka med hinkarna från badrummet:( AJ!!! men efter det så fick vi iaf släppa i alla söta fiskar:D Jag fick fånga alla jobbiga fiskar såklart:/
Men iaf så blev det fint i slutet:D och nu så har jag kommit hem och nu ska jag bara ta det LUGNT!!!!

Men hare fint alla:D
Puss och kram på er små hjärtegull<3



Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0