Sådär lite smått besviken i efterhand!

Jag måste bara säga att jag blir sådär lite smått besviken ibland!

Nu är det ett tag sen men iaf.
Jag och många av mina nära och kära bestämmde att vi skulle göra julklappsbyten till julen...
Och jag som frågade massa gånger om dom var säkra ´på det trodde ju självklart att det skulle bli så... Så jag sprang ju runt på stan som en idiot innan jul och fixade julklappar åt alla som jag hade bestämmt med! Sen så ger jag alla julklappar och sådär, och dom som fick av mig sa att dom skulle ge mig det nästa vecka och massa olika sånna saker men jag fick inte en ända julklapp av dom som jag hade bestämmt med att vi skulle ha julklapps byte!'
Jag är inte besviken för att jag inte fick saker och sådär, utan jag är besviken över att man bestämmer saker tillsammans sen så skiter man bara i det=/ Jag tycker inte att det är rätt.... Plus att vissa av dom har sagt att vi tar det nästa gång vi ses och grejer men det blir aldrig det,,,, Jag blir bara så himmla besviken över det! Var tvungen att få skriva ner det för att då ut det!




Jag var hemma hos min syster här om dagen och hon visade mig två låtar och jag fastnade för en låt helt och hållet, så nu sitter jag här och kan inte sluta lyssna på den=)



Men nu ska jag avsluta här och gå upp till det fina vädret och hitta på någe där:P


Ta hand om er alla:D

Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0