Ute:)<3

Idag vaknade jag klockan 06:50 av att älsklingens klocka ringde, var ju lite halv seg då:P Men sprang upp på toaletten sen så la jag mig igen, sen vid ungefär klockan 07:15 så gick älsklingen upp och frågade om jag skulle med upp, men jag ville ligga kvar ett tag iaf:P

Sen somna jag om och efter ett tag kom älsklingen upp och sa hejdå eftersom han skulle åka till skolan då, har ingen aning om vilken tid men men:P hahah:D

Jag vaknade runt 08:30 och då gick jag upp till mina söta små hundar och kelade lite med dom, sen käka jag lite frukost:P
Mormor ringde mig klockan 10:00 och då frågade hon om jag ville komma ner till dom och käka lunch:) Det tacka jag inte nej till:D så jag slängde på mig kläderna, satte ¨på hundarna deras koppel och gick ner:D
Nere hos mormor och morfar satt vi ute i solen :D ÄLSKAR SOL<3
Satt där tills klockan var 12:30 för då gick jag in och hjälpte mormor med maten:) Sen käka vi vid ungefär 13:00:P
Sen vare bara att sitta i solen lite till:D vart ute och gått några prommisar med mina söta hundar också:D<3
Älskar den här dagen det har vart jätte mysigt:P

Mamma kom och hämtade mig vid ungefär 16:30 för vi skulle åka hem och lämna hundarna sen åka in till stan för att köpa en sak åt min syster:P När vi hade kommit halva vägen till stan så ringer Mimmie och säger att hon inte behöver det för hon hade fixat det på någe annat vis:P
Men vi åkte in till stan iaf och tankade lite sen fick mamma för sig att vi skulle köpa skräpmat så det blev det;P
När vi ringde Emil och Jocke och frågade vad dom ville ha och äta så var vi tvugna att åka ner till Mästerskogs eller vad det heter, för Emil skulle hyra kavaj och grejer till skolbalen :)
Efter det så gick Mamma och jag till American Pizza och köpte pizza såklart sen vare bara att åka hem:D

Jocke och Emil kom lite efter sen så käka vi kvällsmat:P

Nu har jag duschat och lite sånt dät så nu ska jag in och borsta tänderna sen så ska jag och jocke krypa ner i sängen:P
Jag är så extremt trött men det är bra för då kan jag iaf somna:D

Men nu orkar inte jag skriva mer:P
Skriver kanske några rader imorn:D

Sov gott alla,
Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Svar: Hihihihi ja, och du kommer inte helt själv (a) <3

2009-04-20 @ 22:12:55
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Mims

Hehe, vi lyckades pussla ihop de där plattorna i alla fall. :)

Låter gott med American Pizza, det var ett bra tag sen man åt det. :)

Saknar de små monstren, jag måste komma ut och kela med dem och köra med dem så att de inte glömmer mig! :)

2009-04-23 @ 00:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0