Åska =D

Hejsan!

Idag mår jag lite bättre iaf, febern försvann nångång under morgonen =D


Det har åskat en massa här idag vilket jag ÄLSKAR =D ( det åskar fortfarande lite ) Så nu är jag lite glad faktiskt!

Klockan 18:00 så kommer Jocke och hämtar mig och Evve för vi ska skjutsa henne till biltema i västerås där hennes mamma och pappa kommer och hämtar henne =)
Tråkigt att hon ska hem ifs men finns inte mycket att göra åt den saken =/
Snart börjar skolan också så hon har ju inte jätte mycket tid till att träffa mig, men bara att hoppas vi hinner ses nån gång innan lillen tittar ut till världen=)


Men men nu ska jag avsluta här skriver lite senare =)

Går in i vecka 34+0 idag =D<333 Så slänger in en liten bild som är tagen idag =)<33



Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

jäklar vilken mage du har :) måste få se kraken sen när han/hon ploppar ut :D

2009-08-13 @ 17:55:01
URL: http://labanandnoother.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0