Början på en ny vecka=)

Hejsan!

Nu startar vi om på en helt vanligt Måndag, måste erkänna att jag verkligen hatar Måndagar. Jag har ingen aning om varför men jag bara gör det =P

Idag så har jag bara vart hemma med mina busiga hundar, dom har ifs mest sovit hela dagen men lite bus har vi hunnit med =)
Mormor kom över runt 11:00 nån gång sen har hon vart här hela dagen, morfar kom inte försen senare:P
När mamma kom hem runt 14:00 så åkte vi direkt in till stan för vi skulle till försäkringskassan och när mormor och morfar var här så passade vi på att fråga om hundvakt så vi hann in dit=)
Tog en j*vla tid att komma fram, dom är ju inte speciellt snabba på det där stället måste jag säg!!
Aja men nu är det avklarat iaf =)



Ikväll så jobbar Jocke till 22:00, tråkigt att han jobbar kväll men glad över att han har jobb iaf =)<3
Får ta hand om honom lite när han kommer hem, för han har jobbat sen 07:00 imorse så han är nog ganska sliten när han kommer hem!<3



Tänkte lägga upp bilderna som jag äntligen har lagt in på datorn=)
Bilderna är tagna i Lördags när jag gick in i vecka 36+0=)<33




Skriver lite mer ikväll=)

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Hejsan! Det tog mig ett väldigt tag att svara på din kommentar, men här är jag nu! Jag är iaf just nu vecka 35+1, alltså bara några dagar efter dig!



Du är nog den jag "hittat" som ligger närmast mig i BF :)



Vilket datum är du beräknad till och vet ni vad det är för kön? Eller håller ni på att gissa för fullt?



Tack för titten hos mig :)

2009-08-31 @ 18:40:09
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Linn

Åh, vilken söt mage! Måste ses snart gullet! :) <3<3

2009-08-31 @ 19:38:40
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0