Elin Skogsberg kort och gott!

Hejsan !

Idag har jag bara vart nere hos mormor och morfar, kom inte därifrån försen mamma kom och hämta mig eftersom det har spöregnat hela j*vla dagen =/ BLÄÄÄ!!

Förutom det så har jag haft spännigar i magen hela dagen också vilket inte har vart sådär jätte kul men det är ju sånt som ingår när man är gravid ^^ Plus att jag har mått illa hela dagen men det har inte släppt men men hoppas det gör det snart!

H*n har även sparkat som en tok idag, men det är iaf mysigt=D Jag kommer verkligen sakna alla rörelser inne i magen när h*n kommer ut men jag vill att h*n kommer nu ! <33

På fredag ska jag iaf till barnmorskan:D <33 Har verkligen ingen aning om hur jag kommer dit för både mamma och Jocke jobbar när har tid, får helt enkelt ringa till mormor och morfar och kolla om dom kan skjutsa in mig =)<33


Men men nu tänker inte jag skriva någe mer idag, för jags ka prata lite med Natha sen så ska jag övertala min söta lilla Jocke att vi ska spela ett frågespel =P <33

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0