^^

Hejsan!

Förlåt om jag inte skrev någe mer igår kväll, men jag spelade ett spel med Jesper sen så skulle jag gå upp och hämta Jocke för vi skulle duscha men jag somnade i sängen innan jag hann ner till duschen och jag är inte jätte duktig på att skriva blogg i sömnen:P

Inatt har jag inte sovit sådär jätte mycket, har vaknat minst en gång varje timme för att jag har vart tvungen att gå på toaletten, nu förstår jag vad Sara menade med att det inte är nån mening med att gå bort från toaletten i slutet av graviditeten:P

Men lillen är värd allt besvär på nätterna=)


Imorse när Jockes klocka ringde så var jag inte jätte pigg på att gå upp ur sängen, men det var bara att pallra sig upp så vi skulle hinna duscha innan han åkte till jobbet =/
Men jag blev ju iaf lite piggare när jag hade duschat klart vilket kändes skönt :P

Satt och pratade med Natha och Jesper ett tag innan dom skulle gå till bussen, så var inte själv hela morgonen iaf!

Mamma kom och hämtade mig från Grundby lite efter 10:00 och skjutsade mig till Mora så jag kunde gå ut med mina söta hundar en liten sväng=D
Så nu sitter jag här ute i Mora och väntar på att Linn ska sluta jobbet för vi skulle hitta på någe när hon slutade=D


Imorgon så ska jag åka till barnmorskan, får åka dit ensam imorgon för Jocke har ju jobbet som han inte kan ta ledig ifrån, men jag klarar mig nog =D
Har bara lite problem med hur jag ska ta mig in till barnmorskan, måste ringa mormor och morfar och kolla om dom möjligtvis kan skjutsa in mig till stan!

Hoppas det löser sig =D

Men nu så ska jag avsluta här och gå ner till mina söta hundar så dom slipper sitta själva där nere:P

Slänger in ett inlägg senare ikväll!

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha, som jag sagt förr.. Inte lätt att vara gravid alla gånger ;) <33

2009-08-20 @ 15:46:35
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0