förhäxad!

Hejsan!

Idag så åkte jag in till min syster direkt på morgonen, för jag skulle få skjutsa ut till landet på någe vis =)

Kom till henne ungefär runt 07:00 så hann inte prata så mycket med henne eftersom hon var sen till jobbet, men men satte mig där och kollade på förhäxad:D Vilket jag tycker är en jätte bra serie!

Kollade från klockan 07:00 till 11:00 hihi!

Nån gång efter det så kom mormor och morfar och hämtade mig så jag kom ut till mina hundar!

Gick ner till mormor och morfar med hundarna direkt för jag skulle få käka lunch där. Nästan direkt efter att jag hade käkat lunch så kom mamma ner och vi gick hem med hundarna =)
Sen bar det av till stan för att åka till försäkringskassan men med våran vanliga tur så stängde dom klockan 15:00 och vi var där 15:16 som VANLIGT! Aja ska ta det i slutet av veckan ist.
Efter det så var vi påväg hem men när mamma stannade på preem för att tanka så kom jag på att vi hade glömt köpa mina järntabletter, men vi tänkte att vi svänger in på apoteket i skiftinge så blir det ingen omväg iaf! Men när vi kommer upp så stängde dom klockan 16:00 och vi där nån minut över, vilken tur måste jag säga !!!

Så det var bara att åka direkt ner till stan igen för att köpa järntabletter, var tvungen att ha dom ikväll för mina tog slut igår =/ Men nu har jag iaf ett helt nytt paket=D

Efter apotek besöket så tog vi en sväng förbi djuräffaren för att köpa koppel,halsband,mat/vatten skålar och säng till lilla Uno som vi ska hämta på Fredag =) blev jätte fint, så nu längtar jag jätte mycket till Fredag men den här veckan lär ju gå hur segt som helst eftersom jag längtar till någe!

När vi väl var påväg hem så ringde Jocke mig och sa att han ska jobba kväll idag, så han har jobbat från 07:00 och slutar 22:00, stackarn kommer vara helt slut när han kommer hem. Men han ska iaf inte jobba hela dagen imorgon utan han börjar klockan 12:00 ist =) Så det blir lite sovmorgon för våran del imorgon;) SKÖNT!

Men nu ska jag ta och avsluta här och prata med lite folk=)

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0