Hejsan hejsan på er alla^^

Hejsan !

Måste bara starta med att säga att det var väldigt tråkigt nere på å-festen, var verkligen inge drag alls!

Men men sånt är livet:P


När Jocke och jag kom hem i lördags så gick vi och la oss direkt, men sen efter ett tag så var Jocke tvungen att gå på toaletten, så jag låg kvar i sängen och bara kollade runt lite, och då fick jag syn på någe stort som satt ovanför fönstret och jag ansträngde mig verkligen för att se vad det var, efter ett tag så rörde den lite på sig och det visade sig vara en äcklig och stor vårtbitare:O och jag hatar som så extremt mycket !

Jag låg där i sängen och väntade på att Jocke skulle komma men det tog ju tid, så den där j'vla vårtbitaren tog ett stort hopp mit sängen, och jag har nog aldrig skrikit så mycket i hela mitt liv plus att jag flög ut ur rummet!!!

Men jag gick tvinga mig in i rummet igen för att hämta täcket och skaka ur det för jag kände inte riktigt för att gå ner i huset utan kläder:P

Fick hämta Natha som jag tvingade att döda den där vårtbitaren:P Sen när Jocke kom ut från toan så stod vi ganska länge och diskuterade om vem som skulle ta bort den där äckliga vårtbitaren men jag satte mig på tvären och VÄGRADE ta bort den, så det slutade med att Jocke sprang ner till Anna-liisa och sa åt henne att komma upp och ta bort den haha xD
Det tog ett tag innan vi kunde somna om efter det =P men vi överlevde:D


I söndags så skjutsade Jocke mig och Mimmie till Tuna Park så vi kunde springa omkring där medans han var på biltema och fixade lite saker=)

Jag hittade äntlingen en söt liten tjocktröja till lillsnutten=D eller det var Mimmie som hittade den:P

Var en brun luddig liten tröja med små öron på luvan=D Den var verkligen hur söt som helst!

Efter några timmars springande där så kom Jocke och hämtade oss, vi skjutsade hem Mimmie sen så åkte vi ut till Mora=)

Mamma och jag åkte in till stan för hon ville köpa chips och Jocke ville ha godis så jag hängde med och köpte lite sånt åt honom:P
När vi kom hem så kollade jag, mamma och Jocke på en urusel film!
Jocke hade fått låna en film av killen som tatuerar honom och han hade sagt att den var jätte bra.

Den hette Adams Äpplen, en Dansk film!  Jocke och mamma tyckte den var ganska rolig och sådär men jag måste säga att det var nog det sämsta skit jag sätt i mitt liv:P




Inatt har jag inte sovit speciellt mycket för så fort jag legat i sängen i ungefär 15 minuter så har jag var tvungen att springa upp på toaletten och kissa, det var lite irriterande=/
Men men gick tvingade upp mig när Jockes väckarklocka ringde eftersom han inte tycker det är så roligt att gå upp själv när jag får ligga kvar och sova=P

När alla hade åkt här ifrån så plockade jag undan frukosten och sen så tog jag en prommenad ner till mormor och morfar och där har jag spenderat större delen av dage idag =D

Lilla Ahlizeé började löpa idag, stackars lilla tjejen tycker inte om att gå runt med sin blöja=/
Lille Walther har namnsdag idag också, så mormor och morfar ska köpa fika och komma över till oss för att fira honom :P

Så nu sitter jag och väntar på att alla ska komma hit=)

Men nu ska jag avsluta här och gå ner till mina små söta hundar där nere!"

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0