Hejsan hejsan på er alla^^

Hejsan!

nu var det verklinge jätte länge sen jag skrev, skulle ha skrivit i Fredags men då åkte vi ner till å-festen och kom hem ganska sent så jag hann inte skriva någe!
Sen på Lördag så gick vi upp och åkte till västerås för att kolla på crosscart, och efter det åkte vi ut till Mora till mamma och badade med syster yster sen så blev vi kvar här ett litet tag!
Efter att vi käkat i Lördags så åkte vi ner en sväng till å-festen och gick omkring där och kollade men det tog inte lång tid innan både jag och Jocke tröttnade på skiten:P Så då drog vi ut till Hällberga och satt där och snackade till klockan blev runt 01:00 så klockan var ju väldigt sent när vi kom hem i Lördags natt också, så jag kände inte direkt för att sätta mig vi datan och skriva ett blogg inlägg!

Men men jag ska faktiskt slänga mig i sängen och  sova som en liten tomte nu =)

Skriver mer imorgon det lovar jag !

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Jag var också i Västerås i lördags :( <33

2009-08-10 @ 13:00:00
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0