Helt slut!

Hejsan!

Blev inget bloggande igår tyvärr, jag och Jocke blev kvar ute i Grundby igår så jag hade inte mycket till internet där =/

Idag skulle jag ha vart barnvakt åt lilla Lina ( Tero och Camillas lilla dotter ) men det blev inte av eftersom jag hade feber och ont i halsen imorse, så jag har vart helt borta idag. Feber och 30 graders värme är inget som är bra tillsammans om jag får säga vad jag tycker!

Men nu så har Jocke och jag vart hemma hos Mimmie och hämtat en chokladtårta som hon har bakat, för Jocke ville bjuda på fika imorgon på sitt jobb =)

Jag hade inte tänkt skriva sådär jätte mycket idag för jag gillar inte att sitta framför datan när jag har ont i huvudet!

Idag så går jag i vilket fall som helst in i vecka 33=D <3
Jag har haft våran lilla älskling i magen i 33 veckor idag, och det är inte långt kvar till lillsnutten tittar ut =D<33
Det är konstigt att man kan längta efter nån som ligger så nära, finns ingen som jag har så nära som lillsnutten men det finns ingen som jag längtar mer efter heller <33
Vi älskar dig mest av allt redan nu lillsnutten<3



Nu ska jag gå och titta lite tv med älsklingen innan vi ska sova =)

Jag skriver bloggen lite senare på kvällen imorgon för jag ska vara barnvakt åt Lina på dagen:P

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333


Vad folk tycker ^^
Postat av: Linn

Svar: Siken tur då! hör av mig någon dag nästa vecka då, blir väl i början skulle jag tro :)

2009-08-07 @ 16:00:34
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0