Kusin Vitamin<3

Hejsan igen !

Idag så kom min kusin Linn förbi ett litet tag vilket jag tycker var trevligt=D
Alltid lika kul att träffa henne, kan prata om allt med henne och sådär vilket känns jätte bra. En person som aldrig sviker mig, tack för att du finns Linn<33

Linn åkte hem lite efter 19:00 för hon skulle kolla på en film som började klockan 20:00 vilket jag också hade tänkt att göra, men mamma hade redan sätt den så hon hade ingen lust att kolla på den igen, så jag får ta och ladda hem den ist=)

Ist för att kolla på Tv så gick jag ner och la mig i badet ett litet tag, vilket var underbart skönt!
Jag är fått ont i ryggen sen jag blev gravid och det är väldigt skönt att ligga i värme då=)
Lillen bråkar ifs lite i magen när jag ligger i badet för länge, men men lyckades ligga i iaf 20 minuter innan h*n började bråka för mycket där inne =P



Aja nu sitter jag bara här i min mysiga morgonrock och skriver lite och pratar lite med min söta vän Evelina=D
Ska ta och avsluta här och sen så ska jag läsa i min bok!
Har en timma på mig att läsa nu innan Jocke kommer börja tjata om att jag måste släcka lampan=)




Men sov gott och ta hand om er
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linn

Haha, alltid du med så gamla bilder! Ska nog skicka lite nya till dig :)<3

2009-08-18 @ 17:49:32
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0