Natti!

Hejsan!

Nu har jag käkat kvällsmat ( var ifs ett tag sen ) och så har jag duschat så nu luktar jag inte illa iaf ;)

Mamma har pratat med Evelina nu  alltså hon som vi ska köpa Uno av. Hon sa att lilla Uno har gått upp till 530 gram så det är bra iaf, och han äter bra nu:D Hon hade även vart hos veterinären och allt var perfekt med honom så det känns skönt=D
Imorgon klockan 14:30 så åker vi mot Norrköping och hämtar honom=D

Men men nu så ska jag slänga mig i sängen brevid Jocke och kolla lite Prison Break, men skriver mer imorgon!

Slänger in en liten bild på mina hundar jag har nu också, lilla Walther och Ahlizeé



Sov gott alla och ta hand om er
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0