Stan!

Hejsan!

Inatt så kunde jag knappt sova någe. Har legat och haft ont i magen av att det ( spänner ) känns verkligen obehagligt, slutade göra ont runt 05:00 nån gång och då kunde jag somna tills jag skulle upp klockan 08:00=/
Vad skönt det skulle vara om lillen tittade ut nu på en gång =O
Ryggen värker när jag ligger på ryggen och sover och magen är i vägen om jag ska ligga på sidan, magen  går inte men det kanske ni fattar =P
men bara att stå ut en månad till, finns ju inte sådär jätte mycket att göra åt saken!
Min syster tror att lillsnutten kommer sista veckan i Augusti eller första veckan i September, men bara för det så kommer h*n säkert senare än beräknat!



Idag så har jag gått på stan med Thessa och Lizzie vilket var trevligt=D var så länge sen jag träffade båda två, skönt att få prata lite med dom!<33
Tack för dagen sötnosar =)<33


Linn och Mimmie kom och plockade upp mig på stan nån gång under dagen och så hängde jag med dom till jobbet, sen kom mamma efter ett litet tag och hämtade mig så åkte vi ut till hundarna och gick ut och gick med dom!
Har vart nere hos mormor och morfar en sväng på kvällen och fick fika, lite äppelpaj och det var såå gott:D<33

men nu sitter jag här framför datorn och pratar lite med kusinvitamin =)

Ska inte skriva mer nu för jag har ont i ryggen så jag kan inte sitta i den här stolen så länge till=/

Men skriver imorgon som vanligt=D


Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig

Hejsan! Hittade hit och såg att du också väntar barn, vad härligt!

Det känns som om vi är många som har små vackra ungar i magarna just nu :)



Vet hur det känns att ha det svårt att sova, själv så får jag inte sova på sidan för då blir jag söndersparkad, och på rygg då värker ryggen och som du skrev, på mage går ju inte såklart :P



Men visst är det mysigt att vänta barn?

Allt det jobbiga känns knappt när mn tänker på vad som kommer ut av det i slutänden :)



Hoppas att alltgår bra för er lilla familj!

2009-08-26 @ 23:12:27
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0