Uno<33

Hejsan!

Hann inte skriva igår kväll, för Jocke och jag kom hem runt 22:00 och då la vi oss och kollade på film =)<33


Igår så firade jag och älsklingen 5 år tillsammans och att det var 1 månad kvar till beräknat förlossningsdatum=)<33

Jag lagade lite mat till oss för vi orkade inte gå ut och käka för Jocke var sjuk och jag kände mig allmänt hängig, men vi hade det mysigt hemma=D<3

Efter att vi hade käkat så åkte vi iväg till Hällberga för att hämta en tv hylla som vi köpt av Tero och Camilla. Vi blev kvar där ett litet tag och pratade med dom!
Vi åkte till Grundby för att lämna av hyllan sen och byta bil eftersom vi skulle sova i Mora. När vi var påväg hem så fick Jocke för sig att han ville ha godis när vi tittar film så vi åkte en sväng in till Maxi och köpte en påse =)
När vi kom hem så fiaxde vi oss iordning sen la vi oss i sängen och kollade på film och käkade godis, lite onyttiga får man vara ibland tycker jag! Vi hade det jätte mysigt igår iaf och nu längtar vi bara en massa tills lillsnutten tittar ut<33



Idag så tog jag sovmorgon lite för mig själv, vilket var jätte skönt!
När jag vaknade så ringde mormor och morfar för att fråga om jag ville komma över och käka där igen, så jag tog en prommenad ner till dom och sen har jag vart där tills mamma kom hem från jobbet=)
När mamma och jag kom hem så satte vi igång och städade huset, så nu är vi äntligen klara med det!

Imorgon så ska vi hämta lilla Uno ( en hund för er som inte vet ), vi sitter bara och väntar på att hon vi ska köpa honom av ska ringa så vi kan bestämma en tid när vi ska komma =)
Han är verkligen hur söt som helst =D

Men nu så ska jag gå ner och hjälpa mamma med maten och umgås lite med Jocke, skriver kanske mer ikväll annars blir det mer skrivning imorgon såklart!

Slänger in en bild på lilla Uno så ni får se hur han ser ut =)






Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0