Vänner!

Hejsan!
Nu sitter jag här igen!
Har vart ute på en långprommenad med mamma och hundarna sen direkt när jag kom in från det så gick jag ner och tappade upp ett bad ( sååå skönt ), låg där i säkert en timma, så nu är jag ren förhoppningsvis=)
Efter det så satte jag på mig myskläder och började fixa mina naglar lite, så nu är dom nymålade och fina! När jag precis hade blivit klar med naglarna så ringde Marcus ( Jockes systers man ) så vi satt och pratade om allt och inget i ungefär en halvtimma=) Alltid lika trevligt att prata av sig lite!
När han och jag hade pratat klart så hade mamma redan lagt sig så pratade bara lite snabbt med henne sen så fixade jag mig inför natten, så nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla lite vänner tills älsklingen kommer hem från jobbet. Han kommer nog nu om ett tag för han slutar 22:00=)
Ska bli skönt att få träffa honom när han vart borta hela dagen!<3

Som dom flesta vet så är jag riktigt riktigt skoGALEN! Så när jag satt och tittade på tv idag så kom det en reklam för scorett, vilket är en av mina favoritaffärer=/ Blev riktigt sugen på att gå ner på stan och köpa ett par skor! Har inte köpt skor sen jag blev gravid och det känns jobbigt. Men jag kan ju inte springa och lägga alla våra pengar på skor när vi ska ha barn. Så jag har lovat Jocke att inte köpa en massa skor hela tiden=( Ni som är skogalna kan nog förstå hur jag har det. Låter kanske lite patetiskt men jag älskar verkligen skor!<3
Har inte kunnat använda några av mina skor sen jag blev gravid heller, har fått så mycket vätska i fötterna, så dom är för svullna för att gå ner i mina underbara skor som står och skriker efter mig!
Har lånat ut några av mina skor till min syster så dom kommer ut och får gå lite iaf. Men när vätskan i fötterna har försvunnit sen så ska jag gå som en idiot i alla mina älskade skor =)! <33
Tänkte avsluta det här inlägget med att lägga in en bild på ett par av mina favorit skor som kommer ifrån Danmark=)
Ta hand om er alla och sov gott
puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Skrattar gott då jag läser ditt inlägg, om att du är skogalen! Det är jag med! Visst är det underbart med alla dessa skor?

Jag har till skillnad från dig faktiskt köpt ett par skor sedan jag blev gravid, ett par tygskor i för stor storlek på h&m. Köpte de enbart för att ha något att stoppa min svullna fötter i! Men, oj så jag längtar tills jag ska köpa skor igen. Har hittat säkert 10 par som jättegärna skulle vilja bo hos mig, på affären scorett! Men, även som du nämnde. Skor får vänta, för nu går alla pengarna till den lilla gullungen i magen :)

Älskar dina rosa skor! Mina favoritskor är också ett par chockrosa :)

2009-08-31 @ 22:28:46
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Min lilla snuttis är beräknad till 4:e oktober :)



Och, jo alla tror att detta är en pojke, men jag har mina tvivel!

Visst går det långsamt nu? Tiden sniglar sig förbi och jag håller på att bli tokig! Kan det inte bli dags snart?

Hehe, fram tills för 1 vecka sedan gick det så rasande fort, men nu är det som om tiden stannat.



Kram.

2009-08-31 @ 22:30:51
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Linn

Ah, säger till! Men jag kan typ varje dag efter 4 då :) Men eftersom du hade lite saker att göra denna vecka så kan vi ju kanske ses i början av nästa?! Men kan ju höras sen när det börjar närma sig dom dagarna :) <3<3

2009-09-01 @ 18:31:11
URL: http://linnhademalm.blogg.se/
Postat av: Ida

Du får komma in på din sko någon dag, har ju praktik där :) Fast från och med nästa vecka är jag bara där måndagar och fredagar:D Det skulle vara kul :)<33

2009-09-01 @ 19:47:34
URL: http://stjarnfeldt.blogspot.se
Postat av: NathalieChristensen:)

HIIhi, när vi va i Danmark, din reaktion på skorna ^^ :D :D <3<3

2009-09-01 @ 20:58:51
URL: http://nathach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0