Äntligen!

Hejsan!

Här sitter jag ute hos mamma med Molly och är hundvakt åt dom små söta hundarna:P<3

Molly ligger i sängen brevid och sover så sött=) Så jag tänkte att jag tittar in på bloggen och skriver några rader. Nu så har Jocke och jag beställt internet så snart kommer jag igång med bloggen igen:D Då blir det bloggande varje dag, det ska bli skönt att få börja skriva av sig igen =)

Vi har döpt Molly nu, det gjorde vi i Söndags. Det gick jätte bra tycker jag =) Molly tyckte att hon skulle skrika lite så hon passade på i kyrkan men hon skrek inte igenom hela dopet iaf hihi =P Hon är lika söt när hon skriker som när hon skrattar <3

Imorgon blir Molly 2 månader =O Det går så fort, hon växer så det knakar och hon gör nya saker varje dag =) Så underbart!


Har inte så mycket att skriva idag känner jag, ville mest bara skriva att vi har beställt internet och att jag som sagt börjar blogga så fort det kommer igång =D

Igår var vi med i tidningen, blev inte en speciellt vacker bild på mig om jag får säga vad jag tycker, ser inte ens ut som jag gör på bilden =S Jocke ser inte heller speciellt glad ut.... Men vi tog den bilden bara för att Molly ser så söt ut på den bilden =D
Tänkte lägga in den bilden här på bloggen=P



Skriver mer så fort jag får tillgång till internet igen!








Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Hejsan!

Vad roligt att höra ifrån dig och att du har tillgång till internet nu :)



Saga har storlek 56, och ibland fortfarande 50, hehe! En liten skit med andra ord!

Senast när vi var på BVC, för snart 3 veckor sedan vägde Saga 4095 och var 54 cm lång :) Hon växer på som hon ska och väger nog ganska mycket mer nu :P



Ja, cubus har helt underbara kläder! Jag var in och köpte en body plus ett par jeans därifrån för bara 149 kr! Sedan så har vi köpt världens finaste klänning, en vinröd julklänning men som tyvärr nog är lite för stor för Saga, när det är dags att fira jul, hehe! Men hon kan ju alltid ha den senare :)



Vad fin bilden till tidningen var! Molly är ju söt som socker!!

Jag har skickat in en bild till tidningen nu jag med, valde en bild med bara Saga :)

Vad mysigt med dop, Saga ska också få ha dop men inte fören nästa år i mars tror jag :)



Stora kramar från oss!

2009-12-11 @ 18:52:06
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0