Två inlägg på en dag, otroligt!

Hejsan igen!


Lite chokad över mig själv här faktiskt att jag skriver två inlägg på en dag=P

Men hur som helst så satt jag och läste en blogg nyss, där hon skrev om bröllopsklänningar, då kom jag också och tänka på det hihi =P

Jocke och jag har ju börjat prata om bröllop och vart vi ska gifta oss och när... och en massa sånt =P

Jag har även kollat lite på klänningar, det är så mysigt tycker jag =D 

Jag trodde faktiskt inte att vi skulle vara tillsammans så länge när vi träffades eftersom jag var 12 år, men sen så helt plötsligt så firade vi 1 år och sen 2 år, sen 2007 så förlovade vi oss, sen i slutet av januari 2009 så gjorde vi ett graviditetstest som visade sig vara positivt, sen den 11 Oktober så föddes våran älskade dotter Molly<3 Jag är så glad att vi fortfarande håller ihop, vi har haft våra motgångar kan jag säga men vi klarade oss igenom dom också=) Nu är vi en lycklig liten familj =D <3


Jag har nog aldrig vart så lycklig och glad som jag är nu =D Jag har verkligen allt jag alltid önskat mig<3


Jocke och Molly mina älsklingar, ni betyder allt för mig <33 Det går inte att beskriva i ord hur lycklig jag är<3


Nu ska jag stänga ner här och lägga mig brevis Molly som ligger och sover hihihi =)<3



Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Graavid på 17 år.

oh det kan jag tänka mig att du gjorde! :)¨



Tusen tack ska du ha, lycka till med din fina dotter gmn! :)



Ohh men din blogg har jag ju följt utan att direkt komentera ju! :)

2009-12-10 @ 22:04:25
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha nej men asså det är inget speciellt, jag bara satt å kollade lite åså :) Du får la se :p <3

2009-12-11 @ 12:19:29
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Graavid på 17 år

Oh va roligt! :)



Kramar :)

2009-12-11 @ 15:00:59
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Svar: Åh.... SHOOLABOBO BÄBY! <333

2009-12-18 @ 20:27:46
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Hellosan!



Nu var det längesedan du skrev ett nytt inlägg :) Men det kommer väl snart kanske? Jag hoppas det iaf!

Saknar nämligen dina inlägg och kommentarer :)



Nu är ju våra flickor så stora!! Tänk vad tiden bara springer ifrån en! Visst kännsdet som om dt var igår man sprang runt med tjockismagen och bara längtade?



Stora stora kramar till er <3

2010-01-10 @ 13:27:40
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0