Fredag<3

Idag är den underbara Fredagen här:D Bara en dag kvar tills vi ska hämta min lilla tös:D<333


Förslåt att jag inte skrev mer igår, men jag somnade som en stock när jag la mig i sängen=)
Jag har faktiskt kunnat somna jätte bra nu två dagar i rad:P det är inte helt fel för att vara mig:D:D:D


Nu sitter jag här och lyssnar på Bryan Adams - Pleas forgive me det är en underbar låt:D
Morfar kommer hit klockan 13:00 så mormor håller på att ställa fram fika,det blir blir fralla:P (min frukost)

Men jag LOVAR att skriva mer sen, för vi ska fika nu:P

Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Lizzie !

Så jobbigt att man måste klicka sig vidare för att kommentera men länka till mig gumman så gör jag detsamma för dig KRAMAR !

2009-01-23 @ 14:15:28
URL: http://www.coldwinterlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0