GREKLAND<3

Jag och älsklingen har länge pratat om att vi ska försöka ta oss till Grekland i vår:D Och nu så har vi bestämmt med Sandra och Mattias att dom ska följa med oss:D Det kommer blir JÄTTE kul:D:D:D:D
Jag längtar verkligen tills vi kommer iväg:) Så skönt att bara åka vi 4:D <333



Min helg har vart lugn:P och det är skönt:D i Fredags så låg älsk och jag hemma och kollade film sen så la vi oss ganska tidigt:P kom upp skapligt tidigt på Lördag vi slängde oss i soffan och kollade Mamma Mia sen efter det drog vi in till stan och köpte (lika par leka bäst) till Jockes syster Sara eftersom hon fyllde år i Torsdags:) Hon blev glad för spelet:D Hon trodde inte att hon skulle få det:P

Sen gick vi in och käka kyckliggryta MUMS. Efter det så skulle jocke och jag åka och hämta Sandra och Mattias med det tog sin lilla tid innan dom ringde och ville bli hämtade:P
Vi satt här hemma i Grundby och alla andra drack förutom jag då, och vi hade trevligt:) Vid tpy halv tolv fick dom för sig att dom skulle dra ut på Harry's (Jocke, Benny,Sandra,Mattias,Jonas) så d om drog dit, klockan halv tre kom Benny och Jocke hem, Benny sprang ner och la sig direkt hos anna-liisa men Jocke och jag satt uppe och snacka med Pär ett tag innan vi gick och la oss:P
Klockan fem vaknade jag av att Jocke klev på mitt ben när han skulle gå upp, jag sket i det eftersom han brukar gå upp på toan på nätterna, men det roliga var att han gick naken upp xD Efter en 10 minuter gick jag upp och undra vart han tog vägen, jag hitta han ingenstanns, så jag gick upp på övervåningen och kollade men ingen jocke där, sen så hörde jag nån som harkla sig. Då var det Jocke som satt i mörkret inne på toan på övervåningen och sov xD hahahah. Till slut så vakna han trodde jag iaf, så han gick ner och satte sig i soffan på mellanvånen och bresa med benen xD hahahahah. Såg verkligen jätte roligt ut. Jag försökte få ner honom till sängen men han var inte kontaktbar, Pär vakna av att jag prata med Jocke, så han kom ner och försökte hjälpa mig att väcka jocke, men det gick inte så bra. Efter ett tag trodde vi att han vaknade då sa jag att vi skulle gå ner och lägga oss och sova, men då sa han helt plötsligt, Men Elin det är ju pinsamt att gå ner när Pär sitter här xD hahahah. Jag sa bara att han redan hade gått runt i hela huset naken så det spelade ju inte så stor roll:P Plus att alla sov förutom jag och Pär. Till slut så fick Pär ner Jocke i sängen och vi kunde sova vidare :P

Imorse så väckte Jocke mig och sa att han hade tappat upp badet och sådär, så jag gick med honom upp och så hade han tänt ljus det var jätte mysigt:D Vi låg där i säkert två timmar:P Sen gick vi ner och käka frukost och snacka med alla om vad jocke hade haft för sig inatt, och det visade sig att han hade gått i sömnen xd hahah:D

Men men nu ska jag inte skriva mer, jag ska ta och gå upp och snacka med alla andra:P


Puss och kram på mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0