Kungen<333

Min dag började med att Natha och jag gick upp vid 10 sen satt vi inne hos Simon hennes lillebror ett tag och snacka med simon och deras mamma och lillplutten Elias sen gick Natha och duscha:P

Vid typ halv tolv så drog vi med Becca till stallet:P det var kul:D fast jag fick panik en gång xD hahah en rolig sak xD

Sen gick vi och möte Beccas pappa och så skjutsa dom hem mig och natha:P

Nu sitter jag här och skriver och väntar på att vi ska åka till simons och nathas träning:P ska bli kul att kolla på dom :P Har aldrig gjort det xD<3333


Simon och Natha är ju bara världens sötaste syskonpar<3333

Efter träningen kommer jocke och hämtar mig:) <3333


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0