Måndag:P

jag har haft en bra Måndag hittills:P

Jocke försov sig imorse för hans mobil är ju verkligen helt mysko den ringer inte fast man ställer den på larm:S jag tycker det är konstigt, men han ska lämna in den på lagning igen, för det är massor som inte funkar på den där mobilen:P

När jocke hade åkt till skolan så la jag mig i soffan och kolla lite tv tills mormor och morfar kom ut:P
När mormor och morfar kom så tog vi en fika sen så satt vi och kolla tv och jag skrev lite mail med min syster Mimmie:P

Vid halv två ungefär så tog mormor och jag en prommenad med Walther ner till morfar och kollade hur det gick för han när han höll på med bryggan:P den gick fin fint:D så vi stanna och prata lite med han och Walther och jag sprang runt på isen:P sen gick vi hem igen:D nusitter jag här och skriver ett inlägg och väntar på att mamma ska komma hem:P och så väntar jag på att Mimmie ska svara på mitt mail:P


Men jag skriver mer senare:D

Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0