Mitt i natten

Nu sitter jag här mitt i natten och kan verkligen inte sova:/  har nyss kollat klart på en film som jag trodde att jag skulle somna till men så blev det inte=/

Satte precis på vänner brukar kunna slappna av lite när det är på!
Så alla vet så kan jag inte somna om jag inte har någe på att titta på:P

Sitter och försöker komma på hur jag kan göra mitt rum lite mer trevligt! För jag har bytt rum med min bror efter mycket tjat från hans sida!


Jocke och jag bor ju mest hemma hos honom så vi ar itne vart här så mycket så Emil ville ha mitt rum vilket jag var dum nog att gå med på, ska försöka tjata tillbaka mitt rum igen för Jocke och jag har börjat vara mer här nu, och så har vi bestämmt att bo här i ett par veckor sen och om vi köper våran nya lilla cihuahua tik eftersom hon måste bli rumsren:P
Men Emil brukar inte vara så svår att gå med på sakeroch ting, så jag hoppas han förstår:=)

Så ni vet var mitt rum en hel nedervåning nu har jag fått Emils rum vilket är ett litet rum på övervåningen med snetak:( och jag har en säng som är 1,80 som tar upp hela rummet, det blir verkligen föööör litet för min del....
Ska prata med Emil imorn och se vad han säger=)





Är det nån mer i den här världen som är så extremt rädd för mörker?
jag är verkligen livrädd för mörker och jag är seriös när jag säger att när jag gått två meter i mörker så har jag hunnit fantisera ihop säkert tre hela låååånga skräckfilmer! Det är så j'vla jobbigt att vara så rädd som jag är:( Eftersom det är mörkt ganska stor del av året i det här landet.
En sak som är jätte jobbigt är att folk som vet att jag är rädd skrämmer mig för skojs skull för jag blir ju alltid rädd, och det är inte kul för jag tror inte dom förstår hur rädd jag blir.
När dom skrämmer mig för en jätte fjantig sak så kanske inte jag kan gå ensam en milimeter på en vecka och jag är seriös!
Min pojkvän Jocke måste hänga med ner när jag går på toan på nätterna/kvällarna, och han måste stå brevid mig när jag tvättar bort sminket t.ex!

Jag har lärt mig att inte titta på skräckfilm längre och har inte gjort det på drygt 2 år, men jag är fortfarande rädd för saker jag sätt i skräckfilmer!
Min fantasi drar iväg ganska rejält sådär!

Sen måste jag sova med ryggen mot en vägg för annars känns det som att nån ska komma upp och t-ex hugga mig i ryggen.

Jocke försökte nyss få mig att sova med öppet fönster men jag vågade inte ens det fast vi har rummet längst upp i huset.... det är verkligen jobbigt:(

Jag har försökt att bli av med min rädsla men jag vet inte hur jag ska göra för inget funkar!

Det som är så konstigt är att för kanske fem år sen så var jag ett dugg mörkrädd, jag gick här fram och tillbaka i mörkret helt själv.
Fattar inte hur jag vågade det.

Vill få tillbaka den där känslan jag hade när jag var liten, jag älskade verkligen att gå omkring för mig självi skogen  i mörkret!

Nån här som kan hjälpa mig att åtminstonde försöka få bort min rädlsa:(???

Tack så mycket på förhand.
Nu ska jag inte skriva mer för det här inlägget kan bli hur långt som helst:P

Men jag skriver ett par rader imorgon med=)

Sov gott alla:D


Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: JenniforlOneryd

´Kommentera och Läs gärna bloggen

http://Jennif0rloneryd.blogg.se

ha en trevlig dag<3



Kramisar.

2009-01-20 @ 01:33:27
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Postat av: JenniforlOneryd

Ellerhur när man vet att man brukar somna till film, så startar man en film för att kunna somna och då somnar man ALDRIG =), Hehe

hunden lät lite sött. hoppas du får tillbax rummet =) haha



- Tack så mycket , billgt men fint detär så det ska vara =). allt finns på HM =)



Kramisar.

2009-01-20 @ 16:37:17
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0