Sånt jag tänker på:P

Förlåt så mycket för att jag inte har skrivit någe:/ MEn jag har vart sjuk och bara legat i sängen:/

Men nu kan jag skriva igen:D:D:D





JAg måste bara ta upp det här med folk som åker i fängelse eller är efterlysta!

När dom sitter i fängelse och rymmer eller om dom är efterlysta för saker, då är det vell väldigt bra om dom struntar i att sudda över hans ansikte i tv och i tidningar för att skydda hans indentitet.
Är det bättre att t.ex ett äckel som har våldtagit folk och går på fri fot att man skyddar hans indentitet och gör så att man inte har en aning om hur han ser ut och riskerar att fler blir våldtagna:S Asså jag förstår inte sånt! Nån som förstår det?


Här i Eskilstuna så är ju stadsparken ett ställe där folk utsätts för mycket som jag tycker är hemskt.
Jag tycker det är sjukt att dom inte sätter upp kameror som dom har nere på torget på stan! Vet nivarför dom inte sätter upp kameror? Dom gör inte det för att det är fel att en människa går förbi där och blir med på den där lilla filmbiten! Asså om jag fick välja så skulle jag hällre bli filmad när jag går igenom där än att bli våldtagen:S För det minskar nog med sånna saker där om mansätter upp kameror!
Aa ibland fattar jag inte hur folk tänker i det här!

Hoppas att nån som håller på med sånt kan ta och tänka till lite innan det händer fler saker!




Nu ska jag gå och fixa mig för natten, kanske skriver lite till sen om jag inte kan somna:P
Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha ta det lugnt nu Elin! :) Tror att hon egentligen sa det lite mer på skoj, för alla skrattade bara åt det så. ;P

2009-01-28 @ 00:12:00
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Haha jag förstod det ;)



Haha ja lätt ;) MINI:D

2009-01-28 @ 10:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0