själv på morgonen!

här sitter jag helt själv vaken på morgonen, har inte kunnat sova inatt=( MAmma och mimmie sover fortfarande:/
jag längtar bara tills klockan blir 1 så vi kan börja åka mot norrköping =)

Förlåt om jag inte skrev så mycket igår, men jag var borta hela dagen hos min syster sen tränade vi på kvällen, så jag kom hem jätte sent och då var jag tvungen att lägga mig direkt:/ Jag hade kunnat skriva en massa igårkväll men jag orkarde inte springa ner och hämta datan :P

Nu ska jag gå och käka frukost innan jag dör av hunder och innan vi måste åka:P ska in och hjälpa min syster med en sak först så jag måste åka tidigare:/

Jag skriver mer senare :D
 
Puss och kram till mina små hjätregull<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: J

Fina ögon på bilden ;)

2009-01-24 @ 17:56:39
URL: http://sssockerbarn.blogg.se/
Postat av: s

i know i know. super smarrig! allt bra med dej?

2009-01-24 @ 18:41:14
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0