Söndagar

Usch jag hatar verkligen söndagar!
Jag är alltid trött på söndagar (även om det är lov) det finns inget att göra på en söndag USCH USCH USCH:(
HATAR SÖNDAGAR!

Nu sitter jag här klockan 23:44 och skriver och kollar på när min älskling sover, han är ju sååå söt<333

Jag brukar somna så fort jag sätter på vänner men nej inte på söndagar:(
Det går inte att sova på söndagar man ligger bara och stirrar i taket och blir ALDRIG trött!
Så om det är nån som har ett eller fler tips på hur man blir trött eller kan somna? Skriv gärna det till mig:)


Nu har jag hoppat av skolan också, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra om dagarn!
Anledningen till att jag hoppat av skolan är inget jag vill skriva här för det är MÅNGA anledningar och jag tror inte att jag kan förklara det i text för isf får jag nog sitta i veckor och skriva.
Men det känns faktiskt skönt att slippa tänka på skolan just nu!
Men dom skriver kvar mig i skolan så jag kan hoppa på skolan efter sommaren om jag känner för det=)
Så det känns skönt att veta att jag kan komma tillbaka om jag vill det=)


Men men nu ska jag krypa ner hos älsklingen och kolla ett vänner avsnitt sen så ska jag kolla om jag fått några tips om att somna:P hahah=)


Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0