Syster Yster<3

Nu sitter jag hemma hos min syster och kollar när hon fyller i vatten i sitt akvarium:D Hon har jätte söta fiskar xP

Hon ska bara fylla i akvariumet sen ska vi fixa någe att äta och kolla Twilight Ska bli kul att se den för hon säger att den är jätte bra men jag har aldrig sätt den:P

Men men jag kanske skriver mer ikväll, för det känns som jag är lite osocial när jag sitter och skriver i min blogg:P
Men ha det bra alla:D

puss och kram på mina små hjärtegull<3<3<3 (speciellt till min söta syster:D<3)

Vad folk tycker ^^
Postat av: Mimmie

Hej Elin! Det var faktiskt väldigt trevligt att ha dig där, gudarna ska veta att jag behöver sällskapet.

Visst var Twilight bra? Världens bästa historia. :) Nu är det bara böckerna kvar, du kommer DÖ när du läser dem! :P

2009-01-19 @ 09:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0