Torsdag:D

Jag fick inte skriva några inlägg igår kväll... för först så spelade vi spel alla sen när jag skulle ner och skriva så krånglade internet:(
Blev jätte ledsen när jag inte fick skriva :(

Idag började dagen med att svärmor kom neroch väckte mig och jocke, sen så vare bara att slänga på sig kläderna för vi var sena:P
Jag åkte in till mormor och morfar för där var lillte Walther som jag skulle ta hand om idag:) Mormor och morfar var nere och tvätta så dom kom upp efter ett tag:P
JAg käka lite frukost, sen efter det skulle mormor och morfar ner och mangla alla lakan och grejer, så jag och Walther gick in och la oss i soffan:P han somna på en kudde direkt xD sen somna jag med tills dom kom tillbaka igen efter typ en timma:P

Sen när dom väckt oss så gick jag ut med Walther så han fick göra sitt:P efter en halv timma så var vi innen igen:) Då vare mat:D
Efter maten så kollade mormor på någe program som hon följer så jag satte mig och kolla på det också. När det var slut så gick jag ut med Walther igen vi var ute i ungefär 1 timma:P Skönt det med:D

Sen gick vi in och busa lite=)

Hängde med mormor och morfar när dom köpte en stege med, men efter det var jag bara hemma hos dom:P

Sen kom mamma och hämta mig och Walther, då åkte vi och handla:P

Nu sitter jag här och skriver bloggen:P

Men men jag ska inte skriva mer här nu, för det blir ett ganska tråkigt inlägg om jag får säga vad jag tycker:D

Skriver mer senare.

Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0