Trött idag då

Hejsan ¨på alla:D

Jag är verkligen extremt trött idag, sov antagligen för länge:/ Vilket betyder att jag inte kommer somna inatt=(...


Idag gick jag upp vid typ 12 och då slängde jag på mig kläder sen så sprang jag ut till brevlådan för att hämta ett paket åt Marcus som han beställt åt sara, hon får ju inte se det försen imorn:P Sen stod jag där och vänta tills min morbror kom och hämta mig och skjutsade in mig till mormor och morfar:P
När jag kom dit så höll mormor på och göra pannkakor:D så vi åt lite och sen gick jag med dom ner till stan för jag skulle lämna in kläder jag fick i julklapp till ett presentkort, det blev ett presentkort på 804 kr:P så när det kommer in lite nyare kläder (för nu är det ganska urplockat efter rean) så ska jag ner och shoppa lite nya kläder xP
Jag hatar verkligen att köpa kläder så får se hur det går, får nog ta med mig min söta pojke som hjälp:P hahah=)

Efter stan så kom min söta svärmor och hämtade mig så jag kom hem:P direkt när jag kom hem så sprang jag över till Sara, Tuva och Nellie för att busa lite:P Va där ett litet tag och så käka jag där med, men efter maten så gick jag hem för Tuva och Nellie skulle sova för dom skulle upp tidigt imorn till dagis:P

Imorn blir det antagligen bus med Tuva och Nellie igen när dom kommer hem från dagis:)

Nu sitter jag och väntar på att min älskade Joakim ska komma hem, han slutade igentligen klockan 16:00 men han skulle jobba över och efter det så stannade han och fixade sin bil, men han ringde nyss och sa att han är påväg hem:) Han skulle bara stanna till och köpa lite olja till bilen:P

Men nu ska jag sätta mig och läsa lite i min älskade bok ASYL tills min sötisnöt kommer hem:)

Puss och Kram på mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

Har bara läst Gömda, sjukt bra bok :) Antar att Asyl också är bra?

2009-01-11 @ 20:17:53
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0