Hejsan Svejsan!

Hej, hej!

Nu sitter jag här inne i köket och håller på att dö av värme slag=P Men igentligen så sa man ju inte klaga på värmen när den äntligen har kommit hit=)

Jag skulle igentligen ha skrivit ett inlägg igår efter att vi hade vart hemma hos Camilla och Tero men vi blev kvar där över natten=P

Vi grillade lite igår och sådär, vi bestämde även att vi ska åka ut med båten på Fredag och sen ska vi tälta ute på en ö, sitta där och grilla lite och bara ha det trevligt=D Blir antagligen att åka lite vattenskidor och massa sånt där ;)



Imorgon så åker vi iväg till Leksand sommarland och ska bo där i nån mysig stuga=) Så jag kommer inte skriva någe försen på Torsdag eller Fredag ;P
Jag tänker bada som en tok det lovar jag:D<33


Idag så har jag och min kära syster yster legat och solat och badat såklart:D det är sååå skönt!
Hon blev jätte glad när hon fick se hur det bubblade ut på min mage när lillsnutten sparkade:D
Tack för en trevlig dag Mimmie och mamma<3

Vi spelade kubb, det var Mimmie och mamma mot mig och vem blev segrare , jo jag såklart=D!

Nu sitter jag här och pratar lite med Nathalie ska avsluta här för jag ska prata med Evve=)<3

Men jag skriver om jag får tag på internet där borta annars så skriver jag när jag kommer hem:D

Ta hand om er alla!
Puss och kram<3<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0