Helgen:)

Hejsan Svejsan:P


Har inte kunnat skriva någe nu på några dagar för vi har inte haft någon data:P
Men men tänkte iaf säga att jag har haft en mycket trevlig helg:P


I Fredags  så var jag hemma med mamma och vi satt bara och pratade hela kvällen och det var mycket trevligt:D
Vi pratade om allt och inget:P Vi kom även fram till att våra hundar är allt annat än normala xD hahah:P

I Lördags så vaknade Jocke och jag vid 09:00 ungefär fast vi hade sagt att vi skulle sova ut xP
Men men vi gick upp och käkade frukost framför tv:n vilket slutade med att vi blev fast framför tv:n ett bra tag!
Vid 14:30 så packade vi ihop oss för att åka till Hällberga (vi skulle sova hos Camilla och Tero) men innan vi skulle åka dit så tänkte vi att vi skulle stanna nånstanns och käka ( det blev kungsmålet ) medans vi satt där och käkade ringde Tero och sa att dom skulle åka förbi Vilsta marknaden så vi hängde på dit :D

Vi gick omkring där ett bra tag och kollade på en massa konstiga saker:P hahha:D
Innan vi skulle åka hem så ville Rasmus och Lina åka lite karusell ( Camilla och Teros barn ) medans dom åkte lite så hittade jag Nikie som stod och sålde lotter där så jag stod och pratade med henne ett bra tag:D Mycket trevligt tycker jag<3!

När vi kom hem till Camilla och Tero så började dom laga mat direkt så jag passade på att leka lite med Lina :D
Jag kom fram till att hon älskar att tugga på allt som är trä hahah xD

Sen blev det pasta och köttfärssås:D<33 Mums säger jag bara!
Efter maten gick vi ut och satte oss, det var ju jätte varmt ute igår förutom att det regnade:/
Men men efter ett antal timmar så blev jag någe så extremt trött så Jocke gick in och letade fram täcke och kudde till mig sen bädda han ner mig i soffan där inne <3
Vilken tur jag hade för dom sände massa rocky filmer på raken igår kväll:D Medans jag kollade på en och en halv rocky film så bastade Jocke, Tero och Ali och efter det så kom han in och la sig i soffan med mig:D <33
Jag somnade ganska snabbt måste jag säga, har nog aldrig vart så trött som jag var igår tror jag=)

Jocke väckte mig 05:30 imorse och sa att han hade jätte ont i nacken och huvudet, så jag fixade en Alvedon till honom sen gick vi ut och satte oss ett tag så han fick frisk luft=)
Vi satt nog ute i ungefär en halv timma sen gick vi in för jag tyckte han skulle försöka sova ett tag så att hans huvudvärk kanske kunde försvinna=) Fick massera honom tills han somnade =)<33
Vi vaknade igen klockan 10:45 och då vare bara att äta frukost och fixa iordning oss för vi skulle hänga med Camilla och Tero till Tuna park=)

Sen han vi bara sprungit omkring på Tuna Park och kollat lite, och nu sitter jag här i soffan och skriver ett mycket rörigt inlägg har jag kommit fram till:D

Men nu ska jag avsluta här för Jocke och jag ska upp och lägga oss i bubbelbadet ett tag sen ska vi åka till Mora=)

Men vi hörs senare:D

Ta hand om er alla<3<3
Puss och kram<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Svar: Okej, men då ses vi på tisdag :D Säg till vilken tåg du tar sen :) <33

2009-06-14 @ 22:49:43
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Svar: Hihi thanks BÄBY! :) Jag blir så glad när han säger sådär helt plötsligt ba pang :) Hihi <3

2009-06-14 @ 22:54:15
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Pär

Du måste alltid komma ihåg att förklara varför du har en dator att skriva på nu ; )

Tjingleling

2009-06-19 @ 02:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0