Myskväll=)

Hejsan igen:P

Jocke och jag hade tänkt gå på bio idag men det blev inte så för den film vi ville se började 19:00 och det hann vi inte till:/ men men ska kolla bio nån annan dag=)


Vi åkte in till ica MAXI ist och köpte lite gott gott och så ska vi kolla på film när jag skrivit klart det här blogginlägget:D



Imorgon ska Jocke och jag ner till skiftinge och kolla på Natha och Jesper skolavslutning och säga hejdå till några lärare som vi hade när vi gick där:P


På Tisdag så ska vi till barnmorskan igen:D Vi ska börja mäta min mage och sådär :D<333

Dom ska ta någe prov på mig när vi kommer dit (någe som dom gör på alla) så jag får inte kissa på morgonen och jag har verkligen ingen aning om hur det ska gå till:O Det går inte att beskriva hur j*vla kissnödig man är när man är gravid om man inte har vart det innan:O Aja hoppas det blir bra:)
Nu ska vi kolla lite film och sådär:D

Sov gott alla:D

Puss och kram<3<3<3



Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0