Stockholm=)

Hejsan Svejsan!

Nu har jag inte skrivit på ett tag eftersom att jag har vart i Norberg hos Evve och efter det så åkte jag med familjen till Herrfallet så ja det är därför jag inte skrivit någe:P


Tisdag - Torsdag : Var jag hemma hos Evve i Norberg blev glad av att äntligen få umgås med min söta lilla MÄMÄ =D Vi gjorde faktiskt inte jätte mycket för båda två var trötta som jag vet inte vad:P Men det var kul att få träffa henne och få prata en massa:D Tack för tre roliga dagar gumman:D<3

Torsdag - Lördag: När jag kom hem från Norberg så började Jocke och jag att packa direkt eftersom vi skulle åka så fort som möjligt!  Vi åt lite och jag fick äntligen mina efterlängtade jordgubbar=D Sen slängde vi in allt i bilen för att åka mot Arboga till Herrfallet=)  När vi hade kommit dit så började vi bädda iordning våra sängar och sådär, ( Jocke och jag möblerade om lite i vårat rum xD ) efter det så ( Lekte vi lite lekar ) kul var dom :D Spelade även Maxi yatzy en hel del, sen blev det korv med bröd till kvällsmat:D Vi gick och la oss runt 01:30 för att vi skulle kunna sova länge dagen efter eftersom vi skulle vara uppe länge på midsommar:P

Vi vaknade runt 10:00 ungefär då slängde vi i oss frukost, sen fixa vi iordning oss lite:P Efter det så satt vi ute i solen/regnet och pratar och bara hade det trevligt:P
Jag orkar inte skriva vad vi gjorde på midsommar mer för jag gjorde någe konstigt med datan så halva inlägget försvann nyss=/ JOBBIGT! Men vi hade iaf en trevligt midsommar =D

På Lördag så packade jag, Jocke, Linn och Ello ihop alla våra saker för vi åkte hem en dag tidigare än alla andra som var där:P

Jocke och jag åkte tillbaka till Herrfalllet lite senare på kvällen och umgicks med alla andra som var kvar där, vi var där i ungeför 2 timmar sen så åkte vi hem igen =P

När vi kom hem så kopplade vi in min stationära dator för jag skulle kunna rensa alla mina onödiga bilder för Jocke ska formatera om den=)
Jag tog inte ens bort hälften av alla mina tusentals bilder och jag var ändå uppe i över 9000 bilder, jag förstår inte att jag kunde ha så mycket onödigt skit=O ( dom flesta var på mig om ni undrar vad jag menar med onödigt skit )
Aja nu är det gjort och jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv=D



Söndag: Idag åkte Jag, Jocke, Benny, Anna-liisa, Nathalie, Nikie, Simon, Jesper och Martin till Stockholm, så just nu sitter jag här i sängen på hotellet och skriver=D
Vi har nyss vart ute och ätit lite mat, nu ska vell Jocke och jag bara ligga här och kolla film tills vi ska sova!
Imorgon blir det en låååång dag på Gröna lund :D Jag kan ioförsig inte åka speciellt mycket, men jag ska iag åka kärlekstunneln ;P. Jag skriver mer imorgon när vi kommer hem om det inte blir för sent ;P



Från det ena till det andra så måste jag säga att nu börjar min mag dra iväg ordentligt tycker jag.
Jag börjar märka att det inte är lika lätt att böja sig ner längre, men det är mysigt att veta att våran lilla snutt växer iaf=)<3

Men nu ska jag och Jocke vila lite=)
Men ta hand om er alla:D
Puss och kram<33

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linda Pettersson

Ååh gu vad härligt allting låter! Låter som om allt bara flyter på;) Ha så kul på Grönan! Och hoppas magen växer ännu mera ;D:D Puss!<3<33

2009-06-22 @ 11:50:00
URL: http://www.lpettersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0