Äntligen tror jag=D

Hejsan!

Idag så har jag iaf inte haft sådär jätte tråkigt=D inte tråkigt alls faktiskt men iaf!

Jocke började inte försen 12:00 idag för han jobbar kväll, så han åkte inte försen 11:00 här ifrån=)
Sen kom mormor och morfar ut till mig ungefär 11:30 sen var dom kvar här till lite efter 14:00 och mamma kom hem runt 15:00 så slapp nästan vara ensam helt idag =D



Idag tror jag att jag kände mina första värkar i magen =D Mamma tyckte att det lät som det när jag förklarade hur det kändes, så nu är jag överlycklig=D
Man kan ju ha värkar i magen flera veckor innan förlossning men iaf, känns skönt att det händer någe=)

Vad skönt det skulle vara om lillsnutten kom nu! <3

Mormor och jag har gjort iordning babykorgen idag som vi alla har sovit i när vi var små=) Den blev jätte fin, och nu så har jag bäddat med täcke och kudde i korgen också så det blev jätte fint =D Får se vad Jocke säger när han kommer hem =) han tyckte korgen var söt innan mormor och jag gjorde iordning den så hoppas han fortfarande tycker så!

Har kommit på en jätte fint tjej-namn nu som både Jocke och jag älskar men jag tänker inte avslöja vad det är för vi tycker så mycket om det =D Så det är vårat namn ;) <3

Jocke tror även att våran lillsnutt ska komma idag men jag tror tyvärr att han får fel =/ Känns inte direkt som att h*n är påväg ut idag! Jag kommer säkert gå över tiden jag lovar, med min tur så kommer jag göra det =/

Men hoppas på beräknat eller innan det! <3


Men nu så ska jag gå ner och äta lite mat=D Skriver senare igen =)

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Svar: Hihi ärlig vettu :) Jaaa, snaaaart :D



Det ska jag göra, fixar pojkvän med körkort sen kommer jag ;) Haha nejdå, men det löser sig alltid :)



Du betyder sjukt mycket för mig med bästa <3 Allt vi gått igenom och allt vi KOMMER gå igenom är värt mer än guld, även om det varit både bra och dåliga tider. Du vet att jag alltid kommer stå vid din sida, oavsett vad så håller vi ihop. Sall, SHOOLABOBO <3

2009-09-14 @ 21:13:53
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Härligt med lite förvärkar!

Vad kul att ni kommit på ett flicknamn, är så nyfiken på vad det är :P

Har ni kommit på några pojknamn då?



Fick veta en sån underbar sak idag när jag var på föräldraträff! Jo, såhär är det ser du.. Att det är inte alls vanligare att förstföderskor går över tiden, det är bara en myt. Det är lika för alla :)

Gissa om jag blev glad över att höra det?



Hoppas allt är bra med dig och magen :)



Kram

2009-09-14 @ 22:52:15
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Linda Pettersson

ååh vad kul elin :D:D inte lång tid kvar nu ju :D:D

nej vad mysigt det låter, vill bara krypa ner i den lilla korgen o sova :D:D haha kommer vara avundsjuk på den lilla :D

Kul med ett fint tjej namn :D kan du tala om om det är vanligt eller ovanligt (A)



Ha det bäst puss o kram!<33333

2009-09-16 @ 19:16:44
Postat av: Linda Pettersson

ååh vad kul elin :D:D inte lång tid kvar nu ju :D:D

nej vad mysigt det låter, vill bara krypa ner i den lilla korgen o sova :D:D haha kommer vara avundsjuk på den lilla :D

Kul med ett fint tjej namn :D kan du tala om om det är vanligt eller ovanligt (A)



Ha det bäst puss o kram!<33333

2009-09-16 @ 19:17:24
Postat av: Nicole

Det gör väl inget om den kommer sent:D

jag är själv sen mellan 1 och 2 veckor=)

2009-09-16 @ 21:05:38
URL: http://nicolehager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0