En helt vanlig Fredag!

Hejsan!

Blev tyvärr inget skrivande igår! Tiden bara rann iväg igår, vi gjorde mat och sen satt vi vid matbordet så länge och pratade sen var det dags för Criminal Minds och efter det var det någe som Mimmie ville titta på, vet inte vad det hette men roligt var det =D



Ja, idag så var Mimmie ledig från jobbet så vi har bara tagit det lugnt hela dagen, började med att vi gick upp och åt frukost och sen så spelade vi en massa kort som vanligt . Efter det var vi ute och gick med hundarna en ( långis ) efter det så matade jag lille Uno så han fick i sig sin lunch och efter det så var det dags för oss två att käka lunch också! Jag gjorde våfflor vilket slutade med att jag blev grinig som jag vet inte vad eftersom det gick så j*vla dåligt! Så Mimmie var snäll och gjorde färdigt dom så jag fick nån mat =) När vi hade käkat klart så spelade vi mer kort precis som vanligt hahah ;).... När mamma ringde så sprang vi ut för mamma skulle skjutsa Mimmie till Matilda för dom skulle rida. Så nu sitter jag här och väntar på att Mimmie ska ringa för att Jocke och jag ska åka och hämta henne =)  Nu ringde hon så nu avslutar jag direkt och fortsätter skriva senare!!


Ta hand om er sålänge så hörs vi snart =)

Puss och Kram
<333


Vad folk tycker ^^
Postat av: Linda Pettersson

åh låter som en härlig fredag (: jag älskar hösten o alla härlig promenader o när man ser löven falla :D puss o kram! svara i min nya blogg :D:D <3<3<3

2009-09-25 @ 22:39:26
URL: http://llpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0