Fortsättningen på Fredag=)

Hejsan igen!!

Blev lite senare än vad jag hade tänkt!
Men Jocke och jag åkte iväg och hämtade Mimmie direkt när hon ringde. Hämtade upp henne i Grundby sen så åkte vi mot stan eftersom Jocke skulle lämna pengar till mormor och morfar för en sak dom köpt åt honom =) När vi skulle åka därifrån så blev det en sväng ut till  Hällberga där vi skulle hämta lite bebis saker som vi fått av Camilla och Tero=) Vi fick inte med oss allt, det blev en kartong kvar=/ Men men har lite att plocka med nu iaf! =)

När vi kom hem så hjälpte vi mamma att duka fram på bordet sen så var det bara att sätta sig och äta den goda potatisgratängen och köttet som hon hade gjort iordning, det var så GOTT!!
Efter maten så satt vi och pratade en liten stund bara, sen så började Mimmie och jag att baka bröd som vi ska äta imorgon bitti=D
Dom blev verkligen jätte söta!  Det tog sin lilla tid att baka och sådär så det var därför det här blogginlägget drog ut lite på tiden.
Men jag har haft en väldigt bra Fredag iaf om ni ville veta det !

Har haft lite ( värkar ) men dom försvinner bara hela tiden, så jag tror fortfarande att jag kommer gå över tiden två veckor så dom måste sätta igång mig =/
Klockan är ju 01:42 nu så det är idag det är beräknat att lillsnutten ska komma=) Äntligen är dagen här<3 Tror tyvärr inte att lillsnutten kommer som sagt ! Kommer bli helt tokig av att gå och vänta på att det ska sätta igång nu när jag går över tiden som jag tror att jag kommer göra!

Men men vi får hoppas på det bästa=)<33

Nu ska jag iaf gå och lägga mig, Jocke ligger här bakom och väntar på att jag ska komma och lägga mig så jag ska avsluta här =)!

Skriver mer imorgon.

Sov gott alla och ta hand om er
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linda Pettersson

ni bara bakar o bakar ;) det låter både gott o väldigt mysigt :D hoppas du får lillen nu snart :D:D:D men vi får ta o ses någon dag tycker jag :D säg till om du är i grudby o vill kanske gå en promenad (: puss och kram<33333

2009-09-26 @ 12:18:00
URL: http://llpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0