Grattis Nellie =)<3

Hejsan!

Igår så var jag inne hos min syster och hjälpte henne med att städa hos hennes små fiskar =) Hon blev lite upprörd när jag sprang med hinkar fulla med vatten, det var faktiskt lite kul !<3

EFter det så åkte Jocke och jag hem till Grundby och bara tog det lite lugnt, kollade tv och sådär =)
Runt 18:00 så gick Benny och Anna-liisa upp och fixade lite i köket, för vi skulle äta lite kräftor och räkor med ost och kex=D Ohh gud vad gott det var med kräftor, känns som att det var evigheter sen jag åt det haha =)
Men nu kommer jag nog inte äta kräftor på ett tag för jag åt fööör mycket igår!!

När vi hade käkat klart så tyckte Jocke att vi skulle åka ut till mamma i Mora och kolla på Prison Break. Så vi åkte in till Maxi för Jocke ville ha chips sen så åkte vi ut till mamma och la oss i sängen och kollade på Prison Break!
Men efter ett avsnitt så gick jag ner till mamma och pratade med henne ist=)
Sen när jag pratat med mamma ett litet tag så ringde jag till syster yster som satt och väntade på att jag skulle ringa, tror jag pratade med henne i över en timma men det är alltid lika roligt=D Sen så kom Jocke ner och tyckte jag och mamma var osociala eftersom båda två satt och pratade i telefon haha.
Så jag slutade prata med syster och mamma slutade prata med Åsa. Sen så satt vi bara där och hade det trevligt=)
Jocke hade lagt in en massa rolig musik på datan som vi satt och sjung till haha, jaa vi skrattade en massa och roligt var det =D

När klockan började närma sig 23:30 så flyttade vi in för jag och Jocke höll på att frysa ihjäl ute på altan=)
Sen satt vi uppe till klockan var 02:00 och pratade med mamma =)<3

När jag väl kom upp till sängen som somnade jag som en stock, sen sov jag nästan hela natten!
Det blev en väldigt lyckad kväll =)!<3


Idag så gick vi inte upp försen klockan var 11:00 så det blev en rejäl sovmorgon!
Nu har vi käkat frukost och jag har duschat. Ska bara skriva klart här sen så måste jag gå ner och fixa iordning mig =)

För vi ska till Nellie som fyller 2 år idag <33  GRATTIS NELLIE
Men innan det så ska vi hinna köpa en pressent till henne och hämta en bilbarnstol som vi ska få låna, så det är lite stressigt. Vilket kanske kan förklara mitt röriga inlägg:D

Men men jag skriver sen när jag kommer hem för nu måste jag verkligen gå ner och klä på mig lite kläder och sådär för jag tror inte att alla andra uppskattar om jag kommer i morgonrock:P

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Svar: Japp, du måste berätta hur det gick! Har du tur är det en lagomt liten bebis som du ska krysta ut :)

Haha, ja inatt drömde jag att min bebis hade kommit, det var en flicka och hon kunde säga mamma! Vilken underbar dröm det var :)



Hoppas att ni får en toppendag! <3



KramKram!

2009-09-06 @ 14:59:32
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0