Hejsan hejsan på er alla^^

Hejsan!

Börjar visst bli en vana att skriva sent på kvällarna/nätterna, det är ju inte bra det här!!

Anledningen till att jag bloggar så sent idag är för att jag och Jocke åkte över till Grundby en snabbis idag, ville träffa alla där innan lillsnutten kommer=)
Efter Grundby så åkte vi hem till Mora igen, och då började Mimmie och jag att baka bröd direkt, så det finns till oss alla imorgon bitti=)

Tog sin lilla tid innan vi blev klara med baket och direkt efter det så satte vi oss i soffan och kollade på Happy Feet, den filmen är ju så otroligt söt =D


Nu har Mimmie gått och lagt sig och jag sitter här och skriver mitt snabba inlägg som det måste bli, för Jocke ligger här bakom mig och sover så vill inte sitta förlänge för då kanske han vaknar och han ska upp tidigt imorgon till jobbet så!

Försöker verkligen sysselsätta mig väldigt mycket nu, men det är svårt att tänka på någe annat. Vill bara att lillsnutten ska titta ut  nu!!!
Jag trodde inte att det skulle vara såhär jobbigt att gå över tiden =(
Ibland tror jag att förlossningen är pågång men det försvinner nästan lika fort igen, längtar någe så extremt mycket till att få åka upp till förlossningen så vi äntligen kan få träffa våran lilla ängel!<333



Men nu måste jag verkligen stänga ner här, Jocke börjar snurra på sig här bakom så tror han vaknar snart=/

Jag skriver mer imorgon för jag ska vara hemma hela dagen så =) Blir en lite bättre uppdatering då med andra ord!

Sov gott alla och ta hand om er
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linda Pettersson

låter som en myskväll :D kolla gärna in min blogg när du har tid :D puss och kram<33333

2009-09-28 @ 08:26:43
URL: http://llpettersson.blogg.se/
Postat av: Sara

När är de sätter igång förlossningarna numera? 14 dagar?

Min sambo är 20 dagar sen, en av mina brorsor 21 dagar och en annan 10 dagar sen. Jag själv är två dagar och min tredje brorsa föddes på den beräknade dagen!



Hoppas den kommer snart, men samtidigt får du passa på att njuta den sista tiden. Kommer ju aldrig mer ha denna bebis i magen! (Lätt att säga när man inte är där själv antar jag).



Jo, dt är helt okej med mig. Själv då?

2009-09-28 @ 11:57:43
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Ja, jag kan tänka mig att man blir tokig när man väl gått över det där stora datumet! Jag håller på att bli tokig av att det är 6 dagar till BF! Tänk om man går 2 veckor över tiden, 2 hela veckor! Då skulle jag bli galen :P

Jag var till min barnmorska idag och hon hoppades att vi skulle slippa ses mer nu :) Det hoppas jag med!



Hoppas ni får en fin dag, kramar!!

2009-09-28 @ 14:10:30
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: evelinafahlström

Svar: Jag kan till 99.9% lova att du inte kommer beöva vänta två veckor BÄBY, h*n kommer snart! :) <3<3



Hihih, suuuuperglad! :D:D <33

2009-09-28 @ 19:21:10
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0