Hejsan Svejsan!

Hej, hej på er alla !

JAg är verkligen jätte trött idag och orkar inte skriva någe speciellt idag=/

Har knappt sovit någe inatt för jag har haft så ont i ryggen, och om jag lägger mig på sidan så blir jag typ söndersparkad. Med andra ord gillar inte lillsnutten när jag ligger på sidan!!

Plus att nu sitter jag och har sånna där ( spänningar ) i magen igen, så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna sova inatt heller, bara hoppas på att jag kan sova på rygg!

Imorgon ska jag iaf till barnmorskan och det känns bra =) Blir alltid lika glad när jag får höra hjärtljuden och sådär!<3
Jag är även jätte glad idag för att det är bara 24 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum idag=D<33
Nu vill jag bara att tiden ska gå jätte snabbt framåt så dagen kommer då vi måste upp till förlossningen=D<3333


men men nu måste jag avsluta för jag måste förska sova någe inatt om jag ska orka morgondagen! Skriver mer imorgon det lovar jag hur trött jag än är=)

Ta hand om er alla och sov gott
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linn

Svar: Blev en grön! Haha, men fattar typ inget av den!!!! Men lär mig nog med tiden :)

2009-09-03 @ 17:18:11
URL: http://linnhademalm.blogg.se/
Postat av: IDa

Jadu nu är det snart nära :D hoppas allting känns jättebra både för dig och Jocke :D Jo det är bara bra med mig, självdå? :D<333

2009-09-03 @ 18:02:06
URL: http://stjarnfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0