Linn =)<3

Hejsan!

Idag så gick jag upp runt 06:15 och käkade lite frukost och kämpade med att få upp Jocke ur sängen!
När jag väl fått upp honom så fixade jag iordning macka som han skulle ha med till jobbet, eftersom han inte hann äta frukost!
Sen när han åkt så käkade jag själv lite frukost och sen så gav jag mina små sötnosar frukost =)
Ringde även min syster som vanligt på morgonen men hon lät inte direkt levande när hon svarade, men det visade sig att hon var ledig från jobbet idag så jag råkade väcka henne. Förlåt Mimmie, men jag visste inte det=/!

Sen så somnade även jag en liten stund till, vet inte riktigt när jag gick upp idag faktiskt!

Sen så kom Linn hem till mig lite efter 12:00 så då gjorde vi iordning lite pytt i panna till lunch, och det gick ner tycker jag=D När vi var mätta och belåtna så kom mamma hem från jobbet och tog över hundarna, så Linn och jag kunde åka in till Tuna Park för att byta en blus som jag fick av mormor och morfar!
Jag hittade tyvärr inget som jag ville ha varken till mig eller lillen, så jag bytte in den mot ett pressentkort ist!

Sen gick vi runt ett varv på Tuna Park och Linn hittade ett par mycket snygga stövlar som jag tycker hon passade jätte bra i. Vilket gjorde så att jag längtade ännu mer tills mina fötter inte är svullna så jag också kan pröva skor och börja använda alla mina söta skor som står här hemma!!!!

Efter Tuna Park fick vi för oss att åka till lager 157 ( har för mig att det hette så ;) ) så vi tog en sväng dit och gick omkring och kollade lite=) Linn iförskaffade sig 7 st par nya trosor ett riktigt kap måste jag säga ! Snygga var dom också!

Efter det så åkte vi hem mot Eskilstuna igen, och vi kom på att vi var väldigt hungriga så vi snabbade oss hem till henne och gjorde iordning korvstroganoff (stavas) och pasta=) Det blev verkligen jätte gott, första gången vi gjorde korvstroganoff helt från början, och själva hahah. Gott var det iaf=D

När vi käkat klart så drog vi oss till datorn och kollade efter lite lediga lägenheter till mig och Jocke, och vi hittade faktiskt ett par stycken som jag tyckte om. Så vi ska kolla lite mer på dom=)
Sen så skjutsade Linn hem mig till Mora där Jocke låg och väntade på att jag skulle komma med hans godis!

Så nu har jag klippt klorna på mina små hundar och det var första gången jag klippte klorna på Uno sen vi fick honom men det gick jätte bra, han satt helt stilla och sa inte ett ljud =)
Så nu ska jag slänga mig i sängen och sova för jag är jätte trött efter dagen :P

Men jag skriver mer imorgon =)

Just nu vill jag bara att det ska bli Onsdag så vi får gå på ultraljudet!!!!

Tack Linn för dagen, det var mycket trevligt=D<33
Hoppas du slipper bli sjuk också<3



Men sov gott alla och ta hand om er
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

hur mår du? när kommer `bebisen? <3

2009-09-07 @ 22:18:16
URL: http://paulinaal.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack själv för dagen! Hade det mycket trevligt, men det brukar vi ha när vi är :)



Svar: Ja, men mådde ju inte så bra, så pallade ändå inte^^ Men vi tar hundarna någon annan dag! <3

2009-09-08 @ 16:39:37
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0