Linnsan<3

Hejsan!


Idag när jag satt och käkade frukost så skickade min kära kusin Linn ett sms och fråga vad jag skulle hitta på idag, och så frågade hon om vi skulle hitta på någe=) Så hon räddade min tråkiga dag igen =D
Vi har inte gjort jätte mycket, mest suttit och pratat här hemma sen vart ute på promenad med hundarna!

Linn fick en hjärtattack när vi var ute och gick också :P Jag gick längst bak med Walther och Ahlizee och Linn gick framför mig en liten bit med Uno, men sen så helt plötsligt så fick Uno för sig att han skulle lukta på blommor, så jag stannade till lite och så började Linn och jag prata den lilla tid vi nu stod stilla =P
Sen fick Uno för sig att han skulle ut på (skogsäventyr) och då kollade jag framåt och fick se att Uno var påväg rakt mot en STOR snok som (ställde) sig upp för att anfalla min lilla söta hund :( Men Linn fick syn på ormen och skrek som en tok på Uno och då hann han iaf iväg =D VILKEN TUR ! tack Linn för att du räddade lilla Uno Buno =)<33

*Ahlizee tyckte inte att ormen var lika läskig för hon började viffta på svansen och ville fram för att leka med den men jag tyckte inte att det verkade som en sådär jätte smart idé så jag drog bort henne där ifrån=)

Linn stannade ganska länge hemma hos mig idag vilket jag tycker var väldigt väldigt trevligt, alltid lika skönt att prata med henne =)



När linn åkt hem så satt jag bara och pratade med mamma och mormor=) har även kollat på Idol idag, jag kan ju inte påstå att jag tycker många är bra, förlåt mig men jag måste få vara ärlig=D!!

Aja nu sitter jag här och väntar på att Jocke ska komma hem från jobbet, han slutade för 11 minuter sen så hoppas han är här snart=)<33


Jag har fått en såndär stark känsla av att jag kommer gå över tiden=/ det är 10 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum idag, och det känns inte som att det kommer hinna hända någe innan det =(
Klart att jag överlever om jag går över tiden, men vill att våran älskade lillsnutt ska komma nu, längtar någe så otroligt mycket <3

vad skönt det skulle vara om man bara kunde trycka på en knapp så allt startade ;) <33
Känns helt otroligt att vi snart är en liten egen familj ! En så otroligt underbar känsla<3

Jag älskar dig så otroligt mycket min älskade Joakim<3


Nej nu ska jag ta och stänga ner här:P ska gå ner och göra mig iordning inför natten, så vi bara kan gå och lägga oss direkt när Jocke kommer hem =)

Skriver några rader imorgon också:D








Sov gott och ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Sanna

God morgon!

2009-09-17 @ 08:20:06
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Anonym

wow jag visste inte att snokar attackerade, igår träffade jag och min hund på en grävling, blev skiträdd

2009-09-17 @ 11:58:40
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Linda Pettersson

haha oj :O alltså lite läskigt med ormarna faktiskt :( Jag gillar dem inte kan jag säga dig!! Varu iväg idag o lyssna på hjärtljuden? eller var det i morgon du skulle dit??

Pussokram!<33333

2009-09-17 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0