Sitter här och väntar på Jocke !

Hejsan igen !

Nu sitter jag här och väntar på att Jocke ska komma hem från jobbet =)

Blev ju inget Idol tittande idag eftersom det tydligen inte gick idag, jag blev faktiskt lite besviken=/  :P!




Jag måste hålla med en tjej som jag skriver mer här på bloggen att det här är nog den enda gången som man faktiskt längtar efter att det ska börja göra ont =O
Så fort jag känner lite så vill jag bara att det ska bli värre, men  nej nej. Det är bara att vänta ännu längre för det händer inte mycket här inne i magen inte =/
Varför måste lillsnutten trivas så bra där inne, jag tycker det skulle vara mycket mysigare för lillsnutten att komma ut och få lite utrymme =) Men det verkar visst inte h*n hålla med om!

Är verkligen helt säker på att jag kommer gå över tiden =( Jag trodde först att lillsnutten skulle titta ut imorgon, men nej jag tror inte det längre!!
Det är bara 5 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum idag, men det händer verkligen ingenting!

Ohh vi längtar ju så mycket! <33 


JAG VILL VERKLIGEN ATT DET SKA STARTA NU!! =)<333

Men men, det är bara att vänta finns ju inte mycket mer jag kan göra!


Nej nu ska jag inte skriva mer, känns som att det här blev ett ganska meningslöst inlägg. Men jag var tvungen att skriva av mig lite om det här =)


Ta hand om er alla och sov gott
Puss och Kram
<333



Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha aa men det är ju som sagt 5dagar kvar till lördag, så än kan ju vad som helst hända. Så du måste bara skaffa dig lite tålarmod ;) Haha :D



Haha ååå duuuuuuu, har jag sagt att Sebbe kommer på lördag eller? :D:D:D:D:D <33333

2009-09-22 @ 12:04:54
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0