6 Månader :D <3

Hejsan!


Igår var vi som sagt ute i Grundby, Jocke var ute en sväng med Benny och Pär medans jag passade på att umgås lite med Nathalie :)

Jag och Nathalie gjorde inge speciellt, det vanliga... Prata som tokar bara om allt och inget:P

Jag gick och la mig 03:30 och jag skulle ta Molly på morgonen, jag trodde inte att jag skulle orka upp till Ca 07:00 då Molly vaknar... Men jag hade tur :) Hon vaknade inte försen 08:30, så jag var inte så trött iaf :D
När vi vaknade så gick vi upp och käkade frukost, sen så ringde jag mamma och frågade om hon kunde komma och hämta mig och Molly, så vi åkte ut till mamma en sväng :)
Molly åt direkt när vi kom dit sen så la jag henne, när hon hade somnat så tänkte mamma och jag att vi skulle sätta oss ute i det fina vädret och få lite färg på oss... Men dom där j*vla molna var ju tvugna att titta fram så fort vi satte oss där såklart!!!
Så vi drack upp kaffet sen så gick vi in och spelade YATZY, och jag vann :D

När vi hade spelat några gånger så ringde Jocke och sa att vi skulle åka till hans mormor som fyller 75, så jag började packa ihop alla saker och klä på Molly... Sen så hoppade vi in i bilen och åkte till hans mormor :)
Vi var inte där sådär jätte länge, men det var trevligt :)

Efter det så blev vi utbjudna på mat i Grundby... så vi packade oss in i bilen och följde med dom, men det blev ett litet stopp på vägen ut dit, eftersom dom hade lovat Simon att han skulle gå slagsta glass, så jag fick äta slagsta glass för första gången i mitt liv idag, haha :P


Men nu är vi hemma iaf :) Vi har sänkt Mollys spjälsäng till längst ner nu, för hon klätrar omkring som en GALNING i sängen nu för tiden, och så har vi satt upp ljus(grejen) som jag fick av Nettan, Ello och Niklas i födelsedags present... Det blev jätte fint måste jag säga :D







Idag så blir våran lilla ängel hela 6 Månader... det är sjukt vad tiden går snabbt, känns som att vi kom från BB i veckan, dagarna bara rullar förbi, det händer så mycket hela tiden att man knappt hänger med i svängarna :P

Nu kryper hon runt på golvet för det mesta och skrattar och vinkar som en tok :) Och sen ibland som säger hon TITTA :D Hon är så duktigt <3<3

Men, men nu så ska jag sluta skriva för Jocke och jag kolla på nån film innan vi lägger oss :)

Skriver mer imorgon!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=22104


Ta hand om er alla <3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Nettan

Visst är den fin, jag har en likadan hemma :) Vad tyckte du om doftljusen?

2010-04-13 @ 15:16:58
Postat av: Elin=) 18 år och mamma till Molly<3

Nettan: Ja jag älskar den verkligen, lyser så fint där i hallen :D Var tyvärr tvungen att ge doftljusen till Mimmie, jag är lite känslig mot doftljus och parfymer ja allt sånt där, så det funkade inte :/ Men Mimmie älskar dom iaf :) <3

2010-04-13 @ 16:15:24
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag har också min i hallen, synd att du är känslig för de luktar så gott :) tur att Mimmie tyckte om dem.

2010-04-14 @ 07:38:27
Postat av: Elin=) 18 år och mamma till Molly<3

Nettan: Ja, jag luktade på dom, det går bra när dom inte är tända:P

2010-04-14 @ 18:27:34
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0