Sitter ute i Grundby

Hejsan!


Har inte fått tid till att sätta mig vid dotorn försen nu :/....


Men men... I Torsdags så övningskörde jag med morfar, det gick riktigt bra :D Kan teorin nu också, gjort en masssa test och jag klarar dom helt perfekt :D Hoppas på att jag kan ta körkort snart!!!!
Fick halkbanan i födelsedags pressent av familjen Hellberg/Christensen, blev så glad :D <3

Idag så har vi tillbringat dagen ute i Grundby, mycket trevligt :) Har faktiskt inte hänt sådär jätte mycket dom här 3 dagarna som jag inte har skrivit på, har bara inte haft tid till att s'tta mig vi datorn. MEn tänkte skriva lite mer imorgon, för nu så ska jag gå ner till Nathalie och sitta där tills Älsklingen kommer hem :)


Ta hand om er alla så länge <3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0