Tillbaka :)

Hejsan!
Förlåt om jag inte har skrivit... Men har ju vart magsjuka här ett bra tag nu, det har bara gått runt så det tog lite tid, men nu är vi friska :)
Molly mådde inte sådär jätte bra, hon skulle dricka vätske ersättning sa dom på sjukhuset... Men det var inte det lättaste att få i henne det kan jag säga! Jocke fick vara hemma från jobbet sen också, eftersom jag blev magsjuk!
Jocke har iaf klarat sig från allt... Men Molly och jag smittade ner hela min familj!
Men nu är vi återställda :D
Molly har hunnit lära sig att stå helt själv utan stöd :D Vi är väldigt stolta över våran lilla tjej :P Snart springer hon väl omkring här som en liten galning, allt går så fort framåt :)
Igår var jag och Molly nere på stan med mormor och morfar... Jag gick till skatteverket för att säga till om att jag inte har fått min deklaration än... Men den där gubben som jag pratade med envisades bara med att den hade skickats ut, Men jag skulle inte direkt gå ner dit för skojs skull och säga att min deklaration var borta! Jag blev lite irriterad, men som tur var så hade jag mormor med mig som kunde lugna ner mig lite :) Till slut så skrev han ut min deklaration iaf, så nu är det klart :) SKÖNT!
Efter det så gick vi virade till Deichmann-sko, eftersom jag inte hunnit gå dit, ÄLSKADE dom skor jag hann titta på :)
MEn tyvärr så var det inte jag som fick några skor den här gången, utan det var lilla Molly som skulle ha ett par skor. Hittade ett par söta rosa skor såklart! Hon blev jätte glad när hon skulle pröva dom, sen ställde jag henne framför spegeln när hon hade dom på sig och hon kollade ner på dom sen log hon, så jag tror hon gillade dom :D
Jocke tyckte dom var jätte fina, så jag tror Molly och jag gjorde ett riktigt bra köp igår!
Här kommer en bild på hennes fina skor :D <3

Nu ska jag ta och stänga ner här, plocka ihop lite grejer... Sen så ska vi vänta på att mormor och morfar kommer för att plocka upp oss, sen så åker vi ut på landet :) Ska bli kul att vi träffa hundarna igen, det var väldigt länge sen nu :/ <3
Ta hand om er alla
puss och Kram <33

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Om livet som ensamstående mamma & Hundtokig!

Hejsan!!



Vad roligt att du är tillbaka och att det inte var något allvarligt fel på Molly :)

Tack så jättejätte mycket för din fina kommentar på mitt inlägg om hur ord kan såra. Den värmde verkligen!

Hihi, jag är själv väldigt nöjd med designen! Den blev såå rosa och det älskar jag till max!



Hittade dig föresten på fb, och skickade en vänförfrågan :D



Ha det bäst!

Kramkram

2010-04-29 @ 22:06:14
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0