Äntligen

Hej,hej!
Idag kom ÄNTLIGEN internet igång igen :D
Och hör och häpna vi har faktiskt fått rätt hastighet den här gången :D

Igår var jag och tränade med syster igen, det är lite svårt att komma iväg så mycket som jag vill eftersom jag måste ha barnvakt varje gång... Men jag ska försöka träna flera pass veckan då Jocke är ledig. Det kan ju vara kul att testa lite andra saker :D

Igår skulle vi ju åka till farmor eftersom hon fyllde år... Men när vi parkerade så kom deras granne fram och sa att dom hade åkt till egypten... Så det blev inte mycket till firande :P Vi får ta och fira henne när dom kommer hem ist :)
Vilket blir typ dagen innan julafton antar jag :P

På tal om julafton, så har jag lite problem med att komma på vad jag ska köpa till Jocke :/
Vi har bara köpt julklappar till Molly, det känns lite konstigt att jag inte är klar med mina julklappar redan!
Men mamma och jag ska åka och fixa alla julklappar nästa vecka :) Men om ni har några förslag med vad jag kan ge Jocke i julklapp så får ni gärna skriva det :D
Ne nu ska jag ta och läsa lite innan Molly vaknar :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0