internet

Hej,hej!

Jag har inte blivit dålig på att uppdatera utan det är vårat internet som strular... Får hoppas på att det kommer igång tills på Måndag iaf. Jag är extremt irriterad på tele2! Har bara vart en j*vla massa strul sen vi flyttade med våran telefon och internet!


Men jag skriver så fort vårat internet bestämmer sig för att funka igen!


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Haha oj, nu kom jag på att jag skrev fel ju. Det är ju smeknamn jag har och så skrev jag BÄBY? haha :D Bara för att jag är så van att skriva det :D Men ja, SHOOLAR dig med BÄBY! <3

2010-12-12 @ 12:08:37
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlstöm

Svar - igen: Haha ja det blir ju det och det är ju kanon! :D:D

2010-12-12 @ 12:09:28
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Ida Jönsson

Hej Elin,



Jag beklagar att det är problem med din internetuppkoppling.



Om du inte redan gjort det rekommenderar jag att du går in på http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html och laddar ner vårt felsökningsprogram. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt. Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna maila mig.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-12-15 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0